Campaigns

Dec 16, 2015

Eday Yusri @ Adiq 12.12.15 Part 2

Assalamualaikum semua
Sekejap je rasanya dah masuk hari Rabu kan
Ok pagi ini kena up laju2, sebab hari ini bz ada meeting 
 Ha ini la bakal adik ipar Anum (Mimi)
 Sesi menyarung cincin tanda pertunangan mereka
 Alhamdullilah 
 Tersenyum my mom ketika menyarungkan cincin
 Inshaallah ya 
  Cincin merisik 
 seterusnya cincin tunang, kami bawak 2 bentuk cincin
 Senyum je la ek
  selesai kedua cincin disarungkan
 Bersalaman dengan my mom
 Bakal menantu ek mok :)
 berpelukan tanda kegembiraan Mimi
  Syukur 
 Mimi bersama mak & pak long dia (Mimi nie macam kami ayah dah x de)
 Adik beradik Mimi
 Next giliran kami plak
 Family photo sebagai kenangan
  Yang perempuan sahaja ya, lelaki semua x mo, ye la majlis tunang kan
  My Mom & Mom Mimi
   Family Zai
  Anum & Hubby
 Kak Mon & Akak ipar yang sulung (Kak Cu)
 Arissa dah rimas kat dalam rumah, ajak abah main kat luar plak
 Anak 2 saudara plak nak bergambar dengan bakal mak saudara 
Mimi vs Mimi
nama mereka sama. hehe cuma bezanya seorang anak saudara 
seorang lg bakal adik ipar ya
hehe, ok selesai bergambar tuan rumah jemput kami makan
Share:

28 comments:

  1. Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke syurga... :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. seronok tgk gambar semua org happy ;)

    ReplyDelete
  3. Adik beradiknya semua perempuan ye. comel bakal pengantin. Semoga ikatan yang diikat kekal hingga ke alam rumahtangga

    ReplyDelete
  4. tahniah...semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada pasangan pengantin baru

    ReplyDelete
  6. semoga cepat disatukan ya Anum perkara baik kan...molek dicepatkan ..ok gambar2 sangat lawa lah..

    ReplyDelete
  7. senangkan...buat dua majlis terus..merisik dan bertunang terus...
    tahniah...
    bila kenduri besarnya num?

    ReplyDelete
  8. tahniah.. smooga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  9. Selamat bertunang....mana adik Anum

    ReplyDelete
  10. mesti berdebar debar salam bakal mak mertua :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum