Campaigns

Nov 12, 2015

KONSERT WINGS 30 TAHUN PART III

Assalamualaikum semua
Ok hari x de entry lain sebab Anum nak habiskan entry WING
hehe ok jom kita sambung lagi ya
Hari ini Anum betul2 BZ sebab terlibat dengan event dekat office
Bergambar je la, dah puas duduk dlm stadium kami keluar jap
Dihadapan pintu masuk stadium
Jalan2 cari barang2 Wings
selfie je la keja kami
dah bosan kat luar masuk semula
hahaha, layan je gaya kami
 nie dah kenapa kan
orang ramai mula penuh tapi tgk cuaca macam nak hujan je.. nak tahu apa jadi jom sambung lagi esok

12 comments:

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Google+ Badge

Member of

Member of