Campaigns

Oct 28, 2015

Wordless Wednesday #139

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Lepak santai melayan Arissa
 Bila Arissa dah pandai selfie
 Sukanya dia bila dah dapat kaki
 Sesekali bawak jalan2 taman
 Suka sangat dia
Ala tomei2 
Selfie lagi 
 Sama kan muka Arissa ngan M.Utek
Penat dia berjalan rest @ Abah 
 Hubby memang suka la kalau ada xtvt cm nie
 Amik peluang mencuba 
 Malam ke mana plak kami ??
 Kami lepak dataran merdeka
 #Citrawarna
Santai2 with sibling

Share:

51 comments:

  1. Tak lama lagi nampaknya tu Num....memasing pun dah bersedia tu gamaknya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallah memang menanti dan sentiasa berusaha

      Delete
  2. bestnya.
    bila ni kak ?
    dh berapa umur arissa ke sebaya anak saya
    1 thn 2 bulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. oic. tua arissa 4 bulan je la.. sebaya la dorng ni hikhiks

      Delete
  3. amboi... comel2.. byk btul pic dalm WW ni.,...

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan pencarian Pencarian Bloglist Nurfuzie Dot Com #2

    ReplyDelete
  4. Morning²...
    Usaha tangga kejayaan :)
    sesama kita usaha ye..hihihi

    ReplyDelete
  5. Asalam Anum banyak tul menarik kat KL kan...anak anum ke tu ya? hehehe nak tahu juga lah kan kita blogger kan..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha x de la anak saudara anum, banyak benda menarik cuma kita je x tau

      Delete
  6. wah templete bru ya...tahnia ceria..klik ja terpapar..

    ReplyDelete
  7. xlama lagi tu anum dpt rezeki...kawan KG dah nak masuk 8 tahun kawin...tahun ni baru dpt rezeki...kembar sepasang pulak tu...berkat kesabaran...

    ceria betul senyuman anum...

    ReplyDelete
  8. eh dah lama benar KG x singgah d sini...wajah baru rupanya d sini

    ReplyDelete
  9. wajah2 ceria... happy semuanya.... :)

    ReplyDelete
  10. seronok arissa ramai melayan dia..comel

    ReplyDelete
  11. Salam, hai kak (n_n)
    wahh seronoknya jalan2..comel anak akak..hehe

    ReplyDelete
  12. comelnya pandai selfie. Arissa ni baya-baya anak saya Hannah. umur-umur cm ni mmg tgh cheeky je. hehe. alamak hari ni wordless wednesday ke? saya dah terpublish entry agak byk words lol. but byk pic jugak, oklah kan. nx week saya wordlesskan wednesday hehehe

    ReplyDelete
  13. alahai comelnya arissa.. flying kiss untuk baby.. :D
    ceria hari-hari.. :D

    ReplyDelete
  14. wahhh happpynyer...jenjalan kan..op koslah happy..ye tak... ;-) suke tengok riang ria semuanya!

    ReplyDelete
  15. lama tak blogwalking...sekali tengok dalam hati ehh besar dah anak anom..hehehehe maafkan saya yer..hehehe

    ReplyDelete
  16. Seronok haa anak anak dapat g jenjalam. Huhu

    ReplyDelete
  17. wahh meriahnyer uools., dh dpt kaki tuuu makin lajuuuu ;p

    ReplyDelete
  18. Semunya berwajah ceria dan gembira aje.

    ReplyDelete
  19. ai suka aktiviti macam ni.. best.. ;)
    lepas ni boleh aktif balik.. jerebu pun dah mula menghilangkan diri ni..

    ReplyDelete
  20. Lovely pictures.... always a lot of fun playing with kids and family...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels