Campaigns

Oct 27, 2015

# KL BRICK FESTIVAL

KL BRICK FESTIVAL

Assalamualaikum semua
Hari ini nak up entry yang tertangguh
Ok jom kita layan gambar2 kami semasa di
KL Brick Festival
Program : KL Brick Festival & Toy Collectors' Fair
Tarikh : 11 Oktober 2015 (Ahad)
Masa : 9 Pagi - 6.00 Petang
Tempat : Dewan Perdana Mestika, Institut Latihan DBKL, Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur
 Program anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, mengumpulkan semua peminat dan kelab pengumpul permainan bersempena Kuala Lumpur Design Month 2015
 
 
 
 
  
  
Aktiviti seperti :

* pameran dari koleksi peribadi,

* jual/ beli, 
* pertandingan memasang set bricks,
* lelong
* lucky draw dan 
* pelbagai lagi.

Masuk adalah PERCUMA

32 comments:

  1. ala..tak athu pulak dekat dewan tu ada aktiviti macam ni.dah dekat sangat dengan tempat kerja..huhuhu

    ReplyDelete
  2. wahh menarik nya Anum... ini kalau bawa anak sy mesti suka... siap ada robot kan... :)

    ReplyDelete
  3. akak ada beli apa-apa ker? Robot besar tu tuan dia beli berapa yea?

    ReplyDelete
  4. seronoknya anum dan suami layan segala aktiviti disitu

    ReplyDelete
  5. Brick festival? Oooo... sesuai la... kita pon hidop dalam hutan batu!

    :D

    ReplyDelete
  6. Saya suka pergi tempat-tempat macam ni. Meriah. Tapi kat Sarawak jarang-jarang ada. Kalau ada pun mesti masa saya busy. So tak dapatlah pergi. Huhu.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  7. Ohhh......Anum ada join pameran ke

    ReplyDelete
  8. tak tahu la pulak. mcm menarik je kan

    ReplyDelete
  9. Salam, wahh bestnyee dpt pergi..baju iron man tu paling stylo~

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/