Campaigns

Sep 30, 2015

# Bandung # Holiday 2015#4

Travel @ Bandung Sept 2015 #3

Assalamualaikum semua
Masih lagi di entry Bandung ya
Semalam masa nak balik hotel, nampak ada org jual strawberry & blubbery, apa lagi memang my fav la kan so beli la,, rasa dia perghhhhhhhhhhh manis
Bangun pagi kami sarapan di Hotel
 Antara menu yang dihidangkan
Sangat simple 
Tengok la Cik Mon nie sampai kembung pipi makan 
Alhamdullilah tercapai hajat nak bawak my mom jalan2

Jemput makan semua :)
Kenyang sudah, alhamdullilah 
Sementara tunggu supir jom kita pusing2 hotel
Our Room
Hotel budget utk pengunjung... for me sangat ok
Ramai orang malaysia stay dekat cini
Hubby dah mula la tue
Dia dah bosan la tue...
Happynya dia ek
Bila la supir nak sampai nie.. 
sebenarnya kami yang dah siap2 awal2.. ye la excited nak keluar jalan2.. ok nanti Anum sambung kemana kami hari ini

28 comments:

  1. seronoknya bercuti..terliur tengok bluberi & stoberi tu..yum yum

    ReplyDelete
  2. morning Anum... wahhh seronok nya... makanan pun sedap2...:)

    ReplyDelete
  3. Morning.....
    sedapnya strawberry tuuuu....

    ReplyDelete
  4. Cer share tips sket cane leh slalu travel ek..i mean dr segi kewangan la

    ReplyDelete
  5. Oh Anum sedang cuti-cuti Bandung.. Mesti memborong sakan ni.. hehehe ;-)

    ReplyDelete
  6. Hotel tu nampak best la... seronoknya jalan2 bandung!

    ReplyDelete
  7. kalau ramai malaysia yg duduk ok la tuu..asal dpt tido je anum..lgpun gi sn bkn nk dok dlm blk je kan?kite nk jln2..hotel bajet pun jd laa..

    ReplyDelete
  8. tak pernah lagi makan bluberry fresh camtu..mesti sedap

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/