Campaigns

Sep 11, 2015

# BKA # Matrade

Badminton MATRADE Team Part I

Assalamualaikum semua
Alhamdullilah dah selesai amik exam 
Hari ini nak up gambar2 semasa bersukan
 Pertandingan badminton ini melibatkan 5 bahagian dalam Matrade
 Acara perasmian sebelum game start
 now show time... 
 Berehat setelah menang set pertama
 santai2, anum wakil bagi bahagian BPP
 dah kenapa muka mizi cam tue.. hehe
 selfie kena la ada kan
 Now Cik B turn play game (Gambar bersama Puan Susila -our deputy CEO)
 Habis game terus cari pisang.. lapar katanya (yang bertopi nie our intern)
Next game anum fight with our deputy CEO..hehe 
(Bersalaman sebelum game start)
ok setakat nie je.. next week sambung ok..
Happy weekend u all

22 comments:

  1. lama tak main badminton...confirm semput hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh..chaiyok..chaiyok..happy weekend jugak to anum...

    ReplyDelete
  3. best best... lama dah tak main badminton sejak anak 2 ni haha.

    anyway, salam perkenalan ye. Jemput floow blog saya juga :)

    ReplyDelete
  4. bestnya bila ofis buat aktiviti cm ni...

    ReplyDelete
  5. sekali sekala luangkan masa dgn beriadah lepas stress seharian kat tmpt kerja .... u have a great moments..jealous!

    ReplyDelete
  6. bagus ni keluar peloh.. lama x main badminton..
    tah lupa gaya nak pgg reket..

    ReplyDelete
  7. semangat kesukanan MERAHhhhhhhhh

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/