Campaigns

Aug 26, 2015

# Lisa Surihani # Wordless

Wordless Wednesday #137

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 
 
 
 
 
 
Anum memang peminat lisa... comelnya dia kan

38 comments:

  1. Waalaikumsalam n good morning! A picture says a thousand words. Happy wednesday :)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam n good morning! A picture says a thousand words. Happy wednesday :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ada tertekan post plak belum up gmbr lagi

      Delete
  4. Selamat Pagi Rabu....
    Salam singgah pagi....
    comel...

    ReplyDelete
  5. bambam dah lisa..tp tetap cantik dan comel...

    ReplyDelete
  6. Salam Anum... samelah..kite pun minat LIsa jugak..comel kan..mcm sweet sgt tengok dieorang..

    ReplyDelete
  7. bagus lisa ni..Dia tak terlalu dedahkan diri dia sejak hamil..

    ReplyDelete
  8. comey sangat.. dah laa humble je tengok Lisa ni kan

    ReplyDelete
  9. aduhai...comel tul 2 org ibu mengandung tu..Anum pun comel gak

    ReplyDelete
  10. Wah..tau2..boleh tau perasaan lisa...bestnya preggy..eh eh!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/