Campaigns

Aug 5, 2015

# Wordless

Wordless Wednesday #135

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 
 
 
 
 
 
Acara wajib bila balik kampung 
nak2 musim durian kan.. 
sukanya hubby sebab kami memang hantu durian
#hari ini ada perhimpunan.. ok nak pg perhimpunan jap ya
bz sangat hari ini memang x sempat BW#

24 comments:

  1. Assalamualaikum...selamat pagi..
    wah²..durian tu yg x tahan tuh...

    ReplyDelete
  2. alamak durian, tak tertahan melihatnya

    ReplyDelete
  3. wa.. jenuh la makan buah buahan.. tp x nmpak cempedak.. skrg pon musim cempedak juga

    ReplyDelete
  4. wahhhh.. sakannya makan durian...

    p/s: selamat hari raya anum...

    ReplyDelete
  5. musim durian..puas la makan durian.. makan puas2 ye en suami hanum, heeee~hanum tak antu durian ke?

    ReplyDelete
  6. sakan makan buah²han tempatan ni..

    ReplyDelete
  7. pehh banyaknye durian. sekarang memang musim. kat kampung kite pun banyak. tapi kite tak makan. tengok je. hehe

    ReplyDelete
  8. musim durian ni la puas mkn...krg xmusim harga tinggi buah tu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/