Campaigns

Jul 24, 2015

# Hari Raya 2015 # My Family

Riang Ria Raya with My Family 2015

Assalamualaikum semua
Hari ini nak share gambar2 beraya di kampung Anum
Sampai Tloh raya ketiga, Family MIL follow balik pahang, katanya nak beraya horeyyyyyyy
Sempat bergambar kenangan bersama MIL family, kemudian xtvt beraya rumah saudara mara
Kalau dah kaki gambar, semua family pun sama la kan. haha
Ini baru la namanya raya sakan
Bersama sepupu Anum
Raya lagi, belah Anum memang ramai saudara mara
Family besar la katakan 
2 orang anak buah ini sebaya beza bulan je
Rezeki raya namanya ini.. Alhamdullilah..
Banyak sangat gambar so Anum sekalikan semua...
So jadi satu cerita je la, kalau x ntah bila plak nak habis entry Raya kan..
* hari ini anum balik ke pahang semula.. ada hal yang perlu di uruskan..

34 comments:

  1. Bestnya.. happening.. gambar last tu best.. ai is suka nangka.. ;)

    ReplyDelete
  2. Meriah sungguh. Syukurlah ada family & berpeluang beraya bersama. Hidup ni singkat. Detik2 bersama orang tersayang perlu digunakan sebaik mungkin ("3)

    ReplyDelete
  3. best family ramai ni.. meriah sana sni..
    happy2 je muka semua..

    slamat hari raya Anum ^^

    ReplyDelete
  4. Meriahnya ... Selamat Hari Raya Anum :D

    ReplyDelete
  5. memang seru deh berkumpul dengan keluarga besar hehe
    foto yang terakhir ituh loh mba :G euuuum jadi pengen nangka ..

    ReplyDelete
  6. Semoga raya tahun nie meriah dan gembira bersama keluarga .

    ReplyDelete
  7. semua kulit cerah2..jeles makcik tengok..:)

    ReplyDelete
  8. Sakannya beraya ye hehe seronok kan....apapun selamat hari raya dari saya :)

    ReplyDelete
  9. meriahnya raya family akak. hehe

    ReplyDelete
  10. meriahnyee..
    comeii anum pakai tudung.. ;)

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya Anum!!!! kosong kosong yer..=D

    ReplyDelete
  12. buat mcm ni mudah kann sekali masuk je semuanya.
    meriah la fmily mil pon joined skali ye

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/