Campaigns

Jun 18, 2015

# Dugaan # Sharing

Dugaan semalam

Assalamualaikum semua
Hari ini saje up 2 entry haha
saje nak share cerita sedih kami semalam
kejadian terjadi semasa perjalanan pulang dari tempat kerja ke rumah
 Nasib baik x de benda x baik terjadi, masa kajadian hubby tengah laju, 
tiba2 ada bunyi bising betul2 belakang Anum , 
cepat2 Anum cakap hubby stop2
 Bila dah berhenti cek2, rupanya tyre dah terbelah ( Ya Allah)
 ini la tyre yang terbelah... x tau kenapa leh jadi cm nie :(
 nasib la abg sado Anum terror bab tukar tyre nie
alhamdullilah selesai tukar tyre, kami meneruskan perjalanan pulang.. hehe
sementara guna la tyre spare lu kan :).. petang nie nak berbuka apa ek ?

38 comments:

  1. tayar pecah time tgh memandu?..bahaya tu Anum kalau tak disedari awal

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue la nasib la kami x terlibat dengan kemalangan sempat berhenti tepi

      Delete
  2. mujur abg sado pandai tukar tayo =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue la dia nk hrp anum memang nangis la

      Delete
  3. alhamdulillah..settle dah..terernye abang superman tukar tayar

    ReplyDelete
  4. sian anum & husbnd..alhamdulillah dh settle..tayar tu terbelah tu yg bunyi bising bile jalan tu..ila pun penah kena cmni..

    ReplyDelete
  5. Bahayanya kak hanum... Nasib xde pape

    ReplyDelete
  6. Anum, mujur sedar... tak leh leka walau dimna pun kita brada, Alhamdulillah anum tak pape...Syukur...

    ReplyDelete
  7. bahaya kan
    alhamdulillah cepat perasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue la, allah nak selamatkan kami syukur

      Delete
  8. alhamdulillah sis Zakiah takde pape..lepasni kena periksa btol2 sblm bjalan..

    ReplyDelete
  9. ushhh betul2 dugaan tu kak. ishh takut pulak kalau kene time tgh drive sorang2. moga2 dijauhkan

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah sib baik x de perkara buruk berlaku

    ReplyDelete
  11. Allahuakbar... teruk juga tu anum... nasib baik x apa2...

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah takde berlaku ape²..risau juga kan kalau tayar pecah ni

    ReplyDelete
  13. Salam, uishh tayar terbelah! Alhamdulillah xde pape semuanya...sy pernah jadi mcm ni, tp bukan tayar..sport rim tu yg patah..sebab terlanggar lubang dalam gila...hadoi sangat~nasib Alhamdulillah xde pape buruk jadi..

    ReplyDelete
  14. selalunya kalau pecah dia just kempes je kan..ni sampai terbelah..musykil..takut ada org sengaja toreh dengan pisau ke..Nasib baik tak jadi apa2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/