Campaigns

Jun 9, 2015

Cyberview Resort & Spa Part 3

Assalamualaikum semua
Hari ini masih lg entry cyberview ya
Selepas berehat di bilik kami keluar jalan2 sekitar chalet
nak tau apa yang menarik di kawasan chalet jom terjah
Jalan2 sekitar chalet
Gambar berdua wajib la ada kan
cantiknya view
Jalan nak ke Garden Chalet...kelass ko sini room rate mahal woo
Dekat sini terdapat 3 pool
Nampak x belakang Anum?
Bestnya x sabar nak mandi pool
Ini la kegunaan tripod bila travel berdua
Hubby tue x sabar nk mandi bila tgk air kan
Anum suka konsep chalet ini umpama chalet dalam taman
Sangat tenang jauh dari kesibukkan kotaraya
Syoknya kalau dapat tanah dan bina chalet impian 
Tersenyum melihat kecantikan tempat 
hehe, na perasan comel ke apa nie haha
last aksi lompat la kan, kata seronok.. haha ada banyak lagi gambar
esok Anum sambung ya
Share:

24 comments:

  1. singgah pagi..dah sihat ke?waaa best nye dolan dolan....walaupon coti sekolah...sue tak kemana-mana pon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah tinggal batuk je lagi.. kami memang suka berjalan

      Delete
  2. mmg cantik & tenang sgt kat cni...
    n3 semlm pon nureen tgk, cantik bilik dia.. selesa sgt2

    ReplyDelete
  3. ok nice nanti akak nak try check in sana la dik..thanks for sharing psl review hotel nie..

    ReplyDelete
  4. Next time klu g dekat cyberjaya..putrajaya...roger²..
    leh lepak²..minum makan hihihi

    ReplyDelete
  5. cantiknya tempat dia..macam tak de orang je Anum..

    ReplyDelete
  6. cantik chalet ni padan la rate pun blh tahannn..

    ReplyDelete
  7. hahaha... sunuknye..gambar laki bini je... nak cari tripod la camni..mane halanye tah, hahahaha...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum