Campaigns

May 13, 2015

Santai Cuti 4 Hari Part 3

Assalamualaikum semua
Hari ini nak sambung entry semalam ya
Tepat Jam 4pm kami bergerak ke Hutan Lipur Kanching 
 Terletak kira-kira 3km dari Taman Rimba Templer, ia dilengkapi dengan laluan pejalan kaki sepanjang air terjun. Seperti Taman Rimba Templer, ianya masih diliputi hutan tropika yang hijau. 
 Di beberapa tempat terdapat kedudukan yang sesuai untuk perkhemahan dan aktiviti berkelah. Menjadi tumpuan terutamanya di hujung minggu. 
 Antara kemudahan yang disediakan ialah tandas awam, tempat persalinan, gerai untuk menjaja dan kawasan letak kereta.
 Kami dikenakan bayaran sebanyak RM2.00 untuk parking dan RM2.00 untuk masuk (dewasa / 12 tahun ke atas).. oklah, murah je kan... 
 Kepada sesiapa yang berhasrat untuk mandi manda sekeluarga sebaiknya datang secara berkumpulan kerana di sini banyak monyet. 
 Risau juga kalau terjadi apa-apa... 
 Kalau yang tahu silat, kung fu, taekwondo tu, bersedialah... paling tidak, bersedialah dengan buah pukul 'langkah seribu' hehee.
 My Mom & My Brother x mandi sejuk katanya..
 A.ndak & Kak Mon mengawal anak2 mandi je la
 Sejuk airnya, sangat best
 Dah kenapa Anum mcm nie... haha
Pintu gerbang ke Hutan Lipur Kanching
Apa pun, kira oklah singgah sepetang di Hutan Lipur Kanching ni... Mandi manda sambil bergambar walaupun untuk waktu yang singkat dan tidak dirancang… :) 
janji family happy kan 
ada banyak lagi gambar2 nanti Anum kongsikan ok

Share:

31 comments:

  1. seronok nya bermandi manda Anum...:)

    ReplyDelete
  2. sronoknya mandi manda ni..terasa sejuknya..huhuuh

    ReplyDelete
  3. air terjunnnnn...
    sejukkkkkk...

    ReplyDelete
  4. dah lama tak mandi air terjun..huhu

    ReplyDelete
  5. syoknya jadi anum ni kan asyik jalan mandi manda je kan hehee

    ReplyDelete
  6. syoknya mandi air terjun....nak try tapi hati masih cuak bawa budak2 ni hehehhe

    ReplyDelete
  7. ni tempat aku lepak zaman aku cintan cintun dulu ni...hahaha...

    ReplyDelete
  8. Dkt jer dgn rmh knor.
    pernah pg sekali jer..

    happy semua ye..

    ReplyDelete
  9. Pernah pergi mandi kat sini sekali dulu..naik atas lagi.memang best

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tue sebab anum pg ngan family so x naik atas

      Delete
  10. bestnya. lama tak pergi mandi air terjun. busy kerje je sekarang. hehe

    ReplyDelete
  11. kat situ boleh berBQ tak anum?..ada setengah tempat macam ni dia tak bagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam boleh je sebab nampak masa dtg tue

      Delete
  12. Okje jarang gi Air Terjun Anum...sebab takut pacat....ada pacat tak?

    ReplyDelete
  13. hutna lipur kanching? naka ajak adik2 ke sini lah..berkelah mesti best nih...nak google lokasi jap

    ReplyDelete
  14. pernah lalu je kat jalan besaq ke rawang o nak naik latar.. singgah tak pernah..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels