Campaigns

Mar 6, 2015

Holiday @ Penang Part#16

Assalamualaikum semua
Selamat hari Jumaat
dah jumaat dah kan cepatnya masa berlalu
Ok sambung lagi entry Penang
Jeruk Madu Pak Ali yang memang terkenal dengan rasanya yang Enak, Halal dan Bersih dari segi pembuatannya, kini telah dipertingkatkan lagi dengan beberapa pembaikan didalam proses pengeluaran. 
 Ini adalah bagi menjamin kawalan kualiti produk dapat dibuat sepenuhnya walaupun terdapat peningkatan didalam aktiviti pengeluaran, sejajar dengan peningkatan permintaan dari pelanggan.
Bergambar kenangan sebelum serbu, oh ya kami sampai agak lambat, ye la perjalanan jauh dari Balik Pulau td

Ok jom kita serbu apa yang best

Sampai rambang mata dibuatnya, kami cepat2 sebab kata staffnya lagi 15 minit nak tutup da

Ini la yang sembat di rembat.. sebenarnya kalau anda sampai di Penang nie x susah nak dapatkan Jeruk Pak Ali nie, kebanyakkan kedai2  memang ada jual Jeruk Pak Ali ini, cuma bagi kami yang datang dari jauh ini nak gak merasa pergi dan beli sendiri di Kedai Besarnya, feeling tue lain kalau beli kat tempat yang sememangnya pengeluar kan...

Ok la setelah penat seharian hari ini, kami pulang ke Homestay.. Berehat, malam ini rasanya macam dah penat, so tengok la dulu nak keluar atau tak.. nanti kita sambung lagi ya
Share:

47 comments:

  1. wahh, lama betul tak kunjung blog anum..anum sihat?

    ReplyDelete
  2. Wahhhhhh banyaknya jeruk...... hehehe mai sikit

    ReplyDelete
  3. Wahhhhhh banyaknya jeruk...... hehehe mai sikit

    ReplyDelete
  4. kalau p penang tak beli jeruk pak ali mcm rugi sgt..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yezaaaaaaaaa yang bestnya makan jeruk nie x sakit tekak

      Delete
  5. yang macam isi buah rambutan tu (isi jernih) dalam gambo Anum tu jeruk apa ye? macam sedap je.. nyum2..

    ReplyDelete
  6. yang macam isi buah rambutan tu (isi jernih) dalam gambo Anum tu jeruk apa ye? macam sedap je.. nyum2..

    ReplyDelete
  7. sedapnye jeruk.. campak mai seplastik :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. hehe dekat kl pun dh banyak jual jeruk pak ali

      Delete
  9. Pergi Penang wajib beli jeruk madu pak Ali..memang sdap!

    ReplyDelete
  10. teringat la pulak dengan jeruk kedondong dengan salak, sedapnya

    ReplyDelete
  11. jeruk madu pak ali acara wajib bila ke penang anum sedap sngttt

    ReplyDelete
  12. kedai JPA ni x jauh ngan opis nureen tau anum hihii...
    mmg tiap bkn wajib nureen topup jeruk ni utk pantry opis
    bdk opis hantu arr nureen x sgt :)

    ReplyDelete
  13. Kat sini pon banyak franchise dia kan?

    ReplyDelete
  14. Kalau pegi penang nie...x sah klu x g jeruk pak ali ni kan...
    last week mak mertua nieyl ngan adik2 ipar je pegi penang...

    ReplyDelete
  15. ehm sedap sangat tu.. sedapnyer makan sambil ngadap tvni...

    ReplyDelete
  16. jeruk pak ali mmg sodap...
    suka mkn jeruk mangga..

    ReplyDelete
  17. lagi sekali datang terus pi ke muzium jeruk pak Ali ni ..kedai besar2 ni memang banyak kat sini...tapi Muzeum pak ali ni ada satu je ..dekat dengan rumah akak..ehhehe

    ReplyDelete
  18. Hahaha mmg fames jeruk pak ali ni

    ReplyDelete
  19. asalm..hadiah dah sampai ke anum?..wah pasti sedap sebab ada madu dalam jeruk tu kan..hehehe

    ReplyDelete
  20. Dah x sabar nak timang cahayamata tu..
    Hehe

    ReplyDelete
  21. dekat banting pun ada cwangan kedai jeruk ni ;)

    ReplyDelete
  22. hehehe yang tak melancong pun selalu pi gak..
    sebab tak batuk n tak tajam sangat..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels