Campaigns

Dec 8, 2014

Sekitar Majlis Persandingan Uncle

Assalamualaikum semua
Apa khabar? dah sarapan?
Hari ini Anum sarapan nasi lemak  n teh tarik
now mengantuknya.. Ok la hari ini nak up entry majlis persandingan uncle hubby
 Majlis persandingan bermula pada jam 12 tengahari, so kami berkumpul jam 11.40am
 Berarak masuk ke rumah pengantin perempuan
Cuaca hari tue sangat cantik.. ye la risau gak sebab musim hujan kan 
 Jom mulakan perarakkan ke pelamin
 Anum bersama family uncle
 Dulang gurl.. haha
 Ini la pasangan sejoli, sama cutenya
 Selfie dari kami comfirm kena ada kan..haha
 With MIL 
 MIL, adik ipar  smile je la
 Akim n hubby senyum selepas makan
 Cute banner kan
Last sebelum bergerak pulang ke KL .. ok jom kita teruskan destinasi kami, ye la alang2 dah datang dari jauh kan... nak tau kami ke mana nanti sambung ya
* TODAY BZ DAY.. THANKS PADA YG SUDI SINGGAH YA*
Share:

37 comments:

  1. selamat pangantin baru :) kak anum rumah kat tepi sungai ke tu??

    ReplyDelete
  2. Semoga berpanjangan jodoh dan berbahagia bersama hingga ke Jannah...

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru untuk mereka .. :)

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru ...cantik

    ReplyDelete
  5. Selamat Pengantin baru buat mereka...Cantik baju Anum

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru buat mereka :)

    ReplyDelete
  7. selamat pengantin baru wan dan pasangan.

    ReplyDelete
  8. Miz, Kakcik, Mia,Acik,Hainom, Nur & NMO3: bukan tepi sungai tepi bendam sawah

    ReplyDelete
  9. salam singgah anum..comel pasangan ni, moga kekal hingga kejannah

    ReplyDelete
  10. comel la kedua mempelai ni...simple tp meriah...tahniah anum dpt la keluarga baru

    ReplyDelete
  11. cntik nama Fatya...orgnye pon manis jee

    ReplyDelete
  12. cantik nye pengantin pompuan tu mcm iras2 muka pelakon eja ;p

    ReplyDelete
  13. pengantin perempuan tu cantik sangat..

    ReplyDelete
  14. cantik pengantin. comel anum ngan Mil

    ReplyDelete
  15. Best nyer wedding
    Dh lama x mkn nasik kenduri

    ReplyDelete
  16. Selamat pengantin baru buat mereka.. sama cantik sama padan..;p

    ReplyDelete
  17. comle pengantin perempuan
    moga berbahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
  18. Selamat Pengantin Baru buat pasangan pengantin Fatya dan Rizwan.
    Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  19. pengantin lama vs pengantin baru hahhaa

    ReplyDelete
  20. pengantin 2014
    semoga ada rezekidi tahun depan.aamiin

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels