Campaigns

Nov 19, 2014

Wordless Wednesday #127

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Biar la apa org nak cakap tentang kami
 Kami tak peduli asalkan kami x mintak duit diaorang utk hidup
 Hahaha tiba2 rasa sentap hari nie, so nak happykan diri up entry nie
 Segalanya telah ditentukan kita semua mampu merancang kan
Terima kasih kepada yang selalu doakan kebahagian kami.. 

Share:

37 comments:

  1. Terpancar kebahagiaan di wajah korang suka suka....

    ReplyDelete
  2. kalau fikir je ape org ckp mmg tak kemana la kiter..

    ReplyDelete
  3. Klu hidup asyik pikir kan apa yg org kata...sampai mati pun x kan abis anum...biarkan ajela...yg penting kita x minta duit org untuk bahagia...:)

    ReplyDelete
  4. Kamsiah,Idzwa, Hainom & Nieyl: thanks

    ReplyDelete
  5. pedulikan semua ckp2 orang yg penting anum bahagia bersama orang tersayang kan.. so chill okey..=D

    ReplyDelete
  6. mulut orang tak boleh tutup... abaikan je.. semoga kekal bahagia ke jannah... :)

    ReplyDelete
  7. ada orang cakap apa2 ke?/pedulikan..sakit mata jangan tengok..ye dak??heheh

    ReplyDelete
  8. Diana, Nuyui & Afasz: tue la kan ada je bend ax kena

    ReplyDelete
  9. semoga kekal bahagia hingga jannah.... ;))))

    ReplyDelete
  10. tka semua hati orang kita boleh jaga... jangan kita tak terjaga hati orang terdekat kita tu yang tak baik... abaikan je..janji kita dan pasangan serta keluarga kita enjoyyy dan happy.. kan2...

    ReplyDelete
  11. kenape shedih2 ni Anum...biar laa org nk kata apa..yg pentg kita tau apa kita buat..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum anum...moga tetap hepi selalu yer..:)

    ReplyDelete
  13. May Allah bless ur marriage always :)

    ReplyDelete
  14. kalau pikir apa org cakap x ke mna kot rasanya.tp kalau yg postif oke je kan sis ;)

    ReplyDelete
  15. Tihara, Siti, Qaseh & Azhafizah: thanks

    ReplyDelete
  16. Sweet couple. Peduli lah dgn ckp2 orang. Abaikan saja.

    ReplyDelete
  17. salam anum..pedulikan apa org kata..yg penting jaga hubungan suami isteri...moga bahagia till jannah ..amin..:))

    ReplyDelete
  18. Teringat masa hidup berdua dulu...
    Sekarang dah tak sama:(

    ReplyDelete
  19. usah dipedulikan pandangan orang
    appaun moga terus berbahagia ye =)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum