Campaigns

Nov 12, 2014

JJCR WITH FAMILY #4

Assalamualaikum semua
sekejap je dah rabu kan
sepatutnya hari ini entry tanpa perkataan
hanya gambar kan so sambung gambar la ek
 Jom pilih bola
 Anum memang guna bola size 7, haha paling ringan
 Smile..selfie
 Sekitar tempat bowling
 Penyokong kuat chelsea nie..haha
 amboi happynya dia sampai nak terbang ek
 Happy family 
 Smile...
 Game start our team jalan lu
 Gaya dah macam pro nie
 tgk kan dah kata pro nie agak2 habis x..
 Second team plak..
  Nie baru betoi2 pro nie
 Tgk cara baling pun dah tau
 ini bola maut nie, adik ipar anum nie memnag kaki bowling wakil organisasi dia.. jawapanya kalah la kami, sebba kami main suka2 je
 Habis main bowling jalan2 sekitar e@curve
ada gaya macam genting x.. hehe ok la hari pun dah lewat jom la kita balik esok nak kerja kan.. hehe
thanks sudi luangkan masa membaca blog anum

Share:

26 comments:

  1. bestnya sbb tak ramai org yg kelihatan...

    ReplyDelete
  2. bola tu bkan kecik, tapi ringan le puan anum... hehehehe

    ReplyDelete
  3. seronok bersaing secara sihat dengan adik beradik :)

    ReplyDelete
  4. Nieyl,Kamsiah,NMO3 & Azhafizah: best sebab adik beradik kan, kami memang saje amik yang tepi sekali so x nampak org ramai, sebenarnya time nie ramai

    ReplyDelete
  5. seronok nyee..kalah pon xpe..asl enjoy!!

    ReplyDelete
  6. tringin juga berboling semula..dulu time takde anak slalu la main boling.. anum main kat mane ni yea? cam takde org je..best lak tgk, heee! kat Puchong IOI ekk.. ???

    ReplyDelete
  7. best la anum, lama tak main bowling :)

    ReplyDelete
  8. muka anum dengan adik perempuan anum tu
    ada iraslah =)

    ReplyDelete
  9. Dah lama sangat tak main bowling.. rindu suasana tu.. ;)

    ReplyDelete
  10. Aizamia3: best kan sesekali seronok ngan family

    ReplyDelete
  11. seronok nye..

    lama tak main boling.. tingin plak rasanya.

    ReplyDelete
  12. asalam wow! bowling rasa nak ikut serta ja ni..hehehe

    ReplyDelete
  13. sy main syok2 boleh la sis..asik masuk longkang je...emmm

    ReplyDelete
  14. comel baby tu. lama dah x main bowling. dulu main pun asyik masuk longkang je. haha. x terer

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum