Campaigns

Nov 11, 2014

JJCR WITH FAMILY #3

Assalamualaikum semua
Sambungan entry semalam ya, selesai makan kami plan nak ke e@curve
jom tgk apa tujuan kami ke sana
 Haaaaaaa nie la dia
 Bowling time
 Comel kan baby arissa nie
 My mom just layan kan aje anak2nya
Hero la konon mereka satu team nie, Anum ngan hubby satu team
 Bergambar je la kejanya
 Adik anum x main jaga baby ok..hehe
 Ok jom start
Nampak macam pandai x..haha
nanti Anum up lagi gambar2 ya
sambung keja jap ek
Share:

29 comments:

  1. Best bila dpt jln2 dgn family ... :)

    ReplyDelete
  2. tak penah sampai tempat ni
    bowling! saya pandai tengok je...hehe

    ReplyDelete
  3. tak penah sampai tempat ni
    bowling! saya pandai tengok je...hehe

    ReplyDelete
  4. adik anum sebijik muka anum..huhu.moga cepat-cepat arissa dapat adik sepupu.amin...

    ReplyDelete
  5. family outing memang seronok kan..macam macam aktiviti boleh buat

    ReplyDelete
  6. Alaaa... baby tu meh uncle jaga kan...

    ReplyDelete
  7. aha..berapa score dpt...kalau sis JM juara longkang lah ahahah

    ReplyDelete
  8. Mrs, Jari & Nieyl: sama la juara longkang haha

    ReplyDelete
  9. patut la sama muka..adik anum rupanya..

    ReplyDelete
  10. anum...dalam gambar yg pakai baju transformer tu macam kenal...

    ReplyDelete
  11. Seronoknya mak Anum dpt tgk anak main bowling...

    ReplyDelete
  12. Seronoknya outing satu family. Kalau kite owg, dekat2 nak raya jer baru dapat outing sebab time tu jak masa kite owg berkumpul. Huhu.

    ReplyDelete
  13. Jazz: ye la kadang2 nak kumpul semua susah kan

    ReplyDelete
  14. pose pun senyum je ek anum.. ceria btol anum ni, heee~ sape menang ek? ape hadiah?

    ReplyDelete
  15. Emma: anum kalah
    hahha kena banje makan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum