Campaigns

Nov 28, 2014

Family Day GPP #5

Assalamualaikum semua
Sekejap je dah masuk hari Jumaat kan
Hari ini sambung lagi entry Sunway Lagoon ya
Selesai di wildlife park kami ke scream park plak
 Ok dekat scream park nie ada rumah hantu..
 Jom kita bergambar sebelum masuk
 GPP was here
 Azian family
 Ida family
  Smile, love u friend
 Boleh tahan seram rumah hantu nie, sayangnya x sempat nak snap sebab jantung rasa macam nak gugur, seram cakap ko
Yang nie saje la nk tahu siape lebih tinggi kan.. haha selepas selesai di scream park sepatutnya ada satu tempat lagi kami nak pg tp malangnya cuaca x mengizinkan so kami sepakat untuk balik..
Lagipun anak2 ida & yan dah nampak penat kan, ye la seharian bermain 
 Sebelum balik Anum & Hubby singgah makan di PenyetExpress
Bagi anum makanan dekat sini sangat sedap dan berbaloi dengan harganya.. Tamat la sudah entry mengenai Sunway Lagoon, sebenarnya ada banyak gambar lagi tapi x leh nak teruskan sebba ada banyak entry lain que nak up.. ok Happy weekend semua
bestnya x sabar nak balik kampung minggu nie.. rindu mak
Share:

33 comments:

  1. wah seronok nyer ;)

    selamat hujung minggu;)

    ReplyDelete
  2. acik pun suka ayam penyet..tapi setakat ini d ayer keroh la yang acik rasa paling sedap

    ReplyDelete
  3. Asalam hebat lah percutian anum..ni bertuah dapat jalan jauh ya..

    ReplyDelete
  4. pergi tempat gini ramai2 memang best Anum..

    ReplyDelete
  5. Diana: seronok bawak anak2 tmpt mcm nie

    ReplyDelete
  6. Honestly..suka sangat tengok Anum dan Hubby

    ReplyDelete
  7. wahhhh seronok kan... pegi ramai2...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #10. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/11/senarai-url-blog-10.html dan pemenang bertuah telah diumumkan http://www.mialiana.com/2014/11/pemenang-bertuah-url-blog-10.html

    Maaf.. baru sempat nak blogwalking ke sini.

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  8. Mcam scary je. Belum pernah pergi lagi rumah hantu ni :D

    ReplyDelete
  9. singgah sini :)

    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete
  10. bestnyer ;)

    Jemput join segmen CN yer ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  11. nak rasa juga masuk rumah hantu tapi takde keberanian..hihihi

    ReplyDelete
  12. sy blik kg esok .hhihi.
    makan kenduri
    ayam penyet dapnya..

    ReplyDelete
  13. Ada masuk rumah hantu itu tak... macam mana di dalam??? Heheheh

    www.mieranadhirah.com

    ReplyDelete
  14. kalaus aya confirm tak masuk tempat gitu =)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum