Campaigns

Oct 3, 2014

# Raya Haji 2014 # Wish

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Assalamualaikum semua
Ada sesiapa yang dah sampai kampung ke
Anum insyaallah akan balik esok petang, harap2 jalan dah x sesak
ye la faham2 la kalau nak ke pantai timur kan comfirm sesak sebab sebelah negeri Kelantan sambutan raya haji sangat meriah berbanding raya puasa. Pada yang belum pulang ke kampung Anum doakan semua agar selamat pulang ke kampung, berhati-hati di jalan raya.. 
Hanya dari kata kata yang bisa kusampaikan dari lisan yang tak terjagakan, lewat pesan ku kirim kan selamat hari raya Qurban mohon maaf dari semua dosa dari hati yang ber prasangkaan, Minal aidin wallfaidin mohon maAAf lahir dan batin selamat menyambut lebaran aidil adha 1435 h.

41 comments:

  1. selamat menyambut hari raya aidiladha anum..

    ReplyDelete
  2. samat ari raya num dan kudut. hati2 memandu...

    ReplyDelete
  3. selamat menymbut hari raya aidiladha dari ibu ainul n alif

    ReplyDelete
  4. Salam Aidil Adha Anum.. kmi InsyaAllah balik petang ni.. hati2 Drive ya Anum & suami..take care...

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan.. selam aidiladha :)

    ReplyDelete
  6. Singgah pagi..
    Selamat Hari Raya korban anum...:)

    ReplyDelete
  7. Lembu tu best!

    Blogwalked!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya haji Anum .... :)

    ReplyDelete
  9. Salam aidiladha buat uols jugak
    Safe journey back to kampung ok

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya aidiladha ye anum...hati2 balik kg tu tau...

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya

    jemput join
    http://acikwatie.blogspot.com/2014/10/giveaway-birthday-you-alls.html

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya aidiladha anum ;)))

    ReplyDelete
  13. Lady, Julia,Acik & Dalila: terima kasih semua

    ReplyDelete
  14. salam aidiladha buat anum dan kudut. berhati2 di jalanraya ye. kami pun balik kampung esok jugak :)

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya aidiladha dan selamat pulang ke kampung anum :)

    ReplyDelete
  16. Selamat hari raya aidiladha :) bestnya beraya di kampung. Ros tak dapat balik..

    ReplyDelete
  17. Salam Aidiladha

    Farah nak URL tuh
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/10/bubblynotescom-mini-segmen-url-uolss.html

    ReplyDelete
  18. salam aidiladha anum..sure meriah sambutan kat sana

    ReplyDelete
  19. Salam aidiladha dari CN & Keluarga ;)

    ReplyDelete
  20. http://madey09.blogspot.com/ datang dari URL koleksi mia liana

    ReplyDelete
  21. Fuz,Farah,Yumida,Cikgu,Al kisah,Erika& Etuza: TQ ALL

    ReplyDelete
  22. belum terlambat nk wish u, congrat and hapi married mg kekal bahagia hingga syurga :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/