Campaigns

Sep 10, 2014

Wordless Wednesday #123

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description  
Yeah. Finally they tied the knot! Kalau tak salah saya, 
pelakon Hollywood terkemuka, Brad Pitt dan Angelina Jolie 
sudah bersama hampir 9 tahun iaitu ketika mereka berlakon filem 
Mr. & Mrs. Smith lagi. Bertunang pada tahun 2005, 
menerusi laporan TMZ, pasangan ini dikatakan tidak menjemput 
ayah Angelina, Jon Voight di majlis perkahwinan mereka.
Menurut portal itu lagi, pasangan ini diraikan dalam 
sebuah majlis tertutup yang diadakan di Chateau Miraval 
milik mereka pada hujung minggu yang lalu. 
Lebih mengujakan apabila Angelina Jolie diiringi oleh 
anaknya Pax dan Madox sementara Zahara dan Vivienne 
membaling kelopak bunga ke arah ibu mereka. 
Shiloh dan Knox pula dipertanggungjawabkan untuk menjadi pembawa cincin.

Namun, Brad Pitt dikatakan bergegas untuk menyambung 
penggambarannya sebaik sahaja majlis perkahwinan mereka tamat.
Share:

35 comments:

  1. Akhirnya mrk berkhawin.. so sweet both of them..

    ReplyDelete
  2. Atiey & Mia: thanks sudi singgah pagi

    ReplyDelete
  3. lama tue....
    :)
    suka tgk angelina... cantik bdn dia

    ReplyDelete
  4. Singgah pagi....
    Bagus ar da kahwin..:)

    ReplyDelete
  5. Wordless tak wordless sangat ni. tapi gambar ni kalo nk cerita lagi panjang pun boleh kan..hehe..

    kahwin juga mereka..

    Jom singgah blog kite happywaytales : all about me

    ReplyDelete
  6. Akhirnya.. kahwin jugak mereka.. ;)

    ReplyDelete
  7. pelik tp ikot diorg la
    asal diorg happy :)

    btw, bw dr link kak mia ^__^

    ReplyDelete
  8. Lama tu... tp akhirnya bersama jua...

    ReplyDelete
  9. I like them... I hope they can stay together always... huhuhu

    ReplyDelete
  10. Suami kata bibir saya macam Angelina Jolie.. Sebab bibir saya lebar.
    X sama pun sebenarnye.
    Ahakss.

    ReplyDelete
  11. Kelakarlah depa nikan Num dah beranak pinak baru nak kawen...

    ReplyDelete
  12. Hainom & Bitt: tue la dia amalan dia org ek

    ReplyDelete
  13. sgt suka dgn pasang ini dan lakonan mmg mmg deboom...

    ReplyDelete
  14. sweet couple.. akhirnya kahwin juga :D

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels