Campaigns

Sep 25, 2014

SPONTANEOUS THURSDAY #93

Assalamualaikum semua
Perkara biasa kalau dilihat di Instagram, macam-macam jenis orang boleh kita lihat. Dari yang nak jadi ustaz atau ustazah sampailah kepada mereka-mereka yang ingat diri tu sangatlah suci sampai tak boleh ditegur.Mari lihat beberapa jenis orang yang paling annoying di Instagram ya!
 
Macam2 perkara kan
5 Perkara Paling Annoying Oleh Followers Instagram Artis
Share:

33 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. jangan kita termasuk dalam kalangan mereka ni..jadi artis memang banyak dugaan bab ni..so kenalah terima dengan sabar

    ReplyDelete
  4. Redza,Nieyl & Azhafizah: ye la kan macam2

    ReplyDelete
  5. Mcm2 hal klu yg melibatkan artis....

    ReplyDelete
  6. Kekadang meluat betul dengan komen2 tak semenggah ni kan, terutama yg berniaga tu..semak je, panjang lak tu nak skroll..hihi

    ReplyDelete
  7. tulaa..kadg syok duk tgk komen peminat ...tgk2 sy jual itu ini...

    ReplyDelete
  8. Atiey,Mia,Memmet & Shalimar: macam2 kan

    ReplyDelete
  9. lidah tak bertulang..
    makin melalut2..
    jgn di layan

    pasal artis mmg tranding sokmo..

    ReplyDelete
  10. Lama yet x terjah sini
    Cantek nyer ur wedding pics😘👍
    Congrats uols even dah lambat hikhik

    ReplyDelete
  11. sekadar tengok jelah.. nak komen memang taklah sebab kita pun bukan sempurna mana..

    ReplyDelete
  12. Aizamia3 & Baby: ye la kan sekadar sharing

    ReplyDelete
  13. Betul tue anum...hehehe.. paling annoying iklan tue la.. =D

    ReplyDelete
  14. Emmmm akak x follow istagram artis hehee
    Malas

    ReplyDelete
  15. Alamak..x faham sebab xde instagram (terlepas kapal..hehe).

    ReplyDelete
  16. Selamat IG gua belum ada follower macam ini.. ke ada, tapi gua tak perasan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels