Campaigns

Sep 9, 2014

Bawal to Selendang

Assalamualaikum semua
Hari ini nak share macam mana cara 
jadikan tudung bawal sebagai selendang
Jom kita share
Sangat Mudah kan :)
Kalau sesiapa yang x berapa faham
leh la google video nie ok
* sory bz skit minggu nie*
Share:

35 comments:

  1. Kadang kadang suka gak pakai tudung bawal macam shawl ni..

    ReplyDelete
  2. Singgah Pagi...
    Nieyl skrg nie x pakai bawal dah anum..sbb skrg pakai tudung sarung je..mudah...hihihi

    ReplyDelete
  3. Tihara: tue la kan tp sekarang makin ramai pakai semula

    ReplyDelete
  4. Ha ah betul.. ada byk tutorial tudung bawal sekarang ni... cantik2 pulak tu fesyennya...

    ReplyDelete
  5. wah boleh jadi selendang,menarik ni

    ReplyDelete
  6. Untuk budak budak dan orang kurus sesuailah Num...kalau macam Okje ni kena bawal bidang besau kot hehe

    ReplyDelete
  7. Untuk budak budak dan orang kurus sesuailah Num...kalau macam Okje ni kena bawal bidang besau kot hehe

    ReplyDelete
  8. dah cuba dah..ada yg nampak elok pakai camni..tak suka bab muncungnya yg bak "tak jadi" tu..

    ReplyDelete
  9. nampak mcm susah je..tp senang je plak

    ReplyDelete
  10. Baby, Cik,Hainom,Mar & Ika: tue la nampak senang kan

    ReplyDelete
  11. perghhh i tot kan bawal tadi...hehehehhe

    ReplyDelete
  12. smp skang kite tak pandai pakai bawal ..hahhaa

    ReplyDelete
  13. dah jarang pakai bawal sekarang ni .

    ReplyDelete
  14. Ros: tue la tp anum tgk ramai yang pakai semula

    ReplyDelete
  15. Cantik sangat..
    Maybe sebab model tu cantik.
    Hehe..

    ReplyDelete
  16. skrg malas belit belit dah.hehehe

    ReplyDelete
  17. bawal leh pkai cara shawl?..menarik!!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels