Campaigns

Aug 27, 2014

Wordless Wednesday #121

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description 
 xtvt kami bila x de kerja
 Selfie je la kejanya
 hehehe jangan ada yang muntah plak tgk gmbr kami selfie nie hahhaha
Alhamdullilah

Share:

37 comments:

  1. dua2 suka berselfie..boleh layannnn

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia sehingga ke akhirat sana!

    ReplyDelete
  3. Ros,Mar,Redza & Memmet: terima kasih semua

    ReplyDelete
  4. akak dulu kan..masa baru2 kawen jer dapat nak selfie2 ni.. laki nak layan..sekarang..nan hado..nyampah tau.. jeles tengok korang sporting amik gambar banyak2 cegini.. :)

    ReplyDelete
  5. Macam akak dah ada anak,
    Asik selfie dengan anak je kejenye.

    ReplyDelete
  6. Mia, Pokok,Julia,Aty,Nur : Cik Kay: tue la sementara tengah berdua kan

    ReplyDelete
  7. Rajin akak hias rumah. Jemput join segmen saya akak dan rakan-rakan blogger.

    ReplyDelete
  8. Mcm2 gaya dan si kudut pon sporting so sweet jelez tsu rasa nk kawin cepat je ahaha

    ReplyDelete
  9. wahhh...sporting dan romantik... ;)))

    ReplyDelete
  10. Suka tgk Anum bahagia sekarang ni...Moga bahagia hingga ke jannah Anum

    ReplyDelete
  11. haha. comel je selfie dengan monopod.

    ReplyDelete
  12. nnti bila dah ada anak mesti asyik selfie ngn anak lak kan? hehe

    ReplyDelete
  13. Azhafizah,Alia,Hainom,Mrs,Scha,Cikgu & Miera: terima kasih sebab sudi doakan kebahagian anum

    ReplyDelete
  14. DGN SUAMI TAKPE...DAH TENTU HALAL

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum