Campaigns

Aug 28, 2014

SPONTANEOUS THURSDAY #90

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Dengan segala hormatnya kami menjemput dan mempersilakan
Dato’/Datin/Tuan/Puan/Encik/Cik sekeluarga ke majlis persandingan kami (sebelah lelaki)
Pada 31 hb Ogos 2014 bersamaan hari Ahad
Di kediaman yang beralamat di;

Lot 11, Jalan Satu
Taman Seri Kuantan
45600 Batang Berjuntai 
Selangor Darul Ehsan

Semoga dengan kehadiran Dato’/Datin/Tuan/Puan/Encik/Cik,
akan menyerikan lagi majlis kami dan diberkati Allah S.W.T hendaknya.
Sekian, Terima Kasih. 



Jemput Datang Semua


Share:

19 comments:

  1. Wah, ada kenduri sebelah pihak lelaki pula. kalau dekat, boleh ke sana.. tapi jauh.. Terima kasih ye sudi jemput..

    ReplyDelete
  2. hurmm patut ler tak der entry sebelah lelaki rupanya belum majlis lg yer..hihii..

    ReplyDelete
  3. wah!belah lelaki pulak yea...nak wish lagi la...hihi~selamat pengantin baru anum..:)

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin baru Anum, akak Jm include dlm jemputan ni x heeee

    ReplyDelete
  5. Ohh.. batang berjuntai..mcm dekat jer...he he he.. insyaallah

    ReplyDelete
  6. Nieyl,Jari & Wa: jemput datang semua

    ReplyDelete
  7. semoga semuanya berjalan dengan baik..seronoknya naik pelamin lagi :)

    ReplyDelete
  8. selamat bersanding lagi....ehehee... nanti up gambar banyak2 tau...sukee tengok pasanga sweet nih... :))

    ReplyDelete
  9. Bestnya dapat pakai baju pengantin lagi Num...

    ReplyDelete
  10. betul ke nak jemput semua ni Anum? nak datang boleh? hihi

    ReplyDelete
  11. wahhh tak sabar nak tengok gambar2 nanti..=D

    ReplyDelete
  12. Alia, Hainom, Memmet & Mrs: betul jemput la dtg

    ReplyDelete
  13. Kalau ada kereta ni, dah pergi dah. hehe. tapi segan pulak wuwuwu

    ReplyDelete
  14. wah ! jd pengantin lagi, tak sabo tggu gambo2 yang cantik2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels