Campaigns

Jun 17, 2014

Solemnization Day #2

Assalamualaikum semua
Selamat pagi, dah b/fast semua
Hari ini Anum nak sambung entry gambar2
Akad nikah Anum.Yang pasti Anum bersyukur,
kerana acara akad nikah Anum dengan Khairil berjalan dengan mudah & lancar.

Alhamdulillah tamu yang datang banyak

Alhamdulillah banyak yang mendoakan

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan yang direncanakan.
Alhamdulillah untuk semua nikmat yang KAU berikan di acara akad nikah ku ya Allah..
 Acara membatalkan air sembahyang...
Kami dah HALAL :)
Penyerahan duit mas kahwin
Penyerahan duit hantaran perkahwinan
Hadiah sempena perkahwinan kami
Terima kasih di atas pemberian dan hadiah yang tidak kusangka.. Aku cuma minta sebentuk cincin nikah tapi En. Suami telah hadiahkan seutas gelang emas yang sungguh cute...
Tak ada doa lain waktu ni, selain ALLAH memberkati pernikahan kami, 
memurahkan rezeki rumahtangga kami dan memberi kebahagian pada 
kami hingga akhir hayat. Amin Ya Rabb.
Giliran aku plak menyarungkan cincin ke jari Hubby

Share:

55 comments:

  1. cantik nye anum..congratz dear

    ReplyDelete
  2. cantiknya anum..congrats skali lagi..selamat menempuh alam rumahtangga..

    ReplyDelete
  3. as salam, singgah pagi di n3 terkini Anum, background rumah pun sudah tukar ye...dulu bujang sekarang dah kahwin...semoga berbahagia dan berkekalan...

    ReplyDelete
  4. kak suka tengok gambar Anum dan pasangan....Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. cantik anum dan segak pasangannya. moga sentiasa selawat ke atas junjungan nabi saw dalam melayari hidup rumahtangga. sejuk rasanya. amin

    ReplyDelete
  6. cantik baju anum =) btw tahniah anum dan husband. Moga ikatan berkekalan sampai akhir hayat.aamiin.

    ReplyDelete
  7. Tahniah Anum

    Moga cepat dapat baby hihi

    ReplyDelete
  8. sweetnyer...tetibe teringat mase kawen aritu..hihi~detik2 batal air sembahyang...:P

    ReplyDelete
  9. Mila & Nieyl: hehe bestnya dapat baby kan, amin

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah... dah selamat ya anum... lama tak online n jengah sini... moga jodoh anum dan suami berpanjangan sampai ke syurga... amin... :)

    ReplyDelete
  11. tahniah sis..berseri² sgt muka raja sehari..semoga kekal bahagia til jannah.. :)

    ReplyDelete
  12. Alaaa...sweetnya...comei sgt anum!!

    ReplyDelete
  13. tahniah anum,suka tengok inai yang anum pakai tu,cantik..

    ReplyDelete
  14. Kisah & Cahaya: terima kasih semua

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah! semua berjalan lancar kan anum.. berseri2 muka Anum..:)

    ReplyDelete
  16. alololo...sweetnya die masa nikah.. cantik memang nampak sri nya tu.. :) neway.. muka u ngan asben macam seiras lah.. :)

    ReplyDelete
  17. serupa lah muka u all...so nice muhahaaa..:)

    ReplyDelete
  18. Aty & Nor: ramai orang cakap muka kami sama, alhamdullilah

    ReplyDelete
  19. cantiknya anum! semoga berkekalan hingga syurga.

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah....Tahniah Anum. Cantik sangat Anum masa nie. Naik seri pengantin tu. Semoga berbekalan sehingga ke syurga. Amiin.

    ReplyDelete
  21. salam :)
    moga kekal hingga jannah..cantik pengantinnya..manis

    ReplyDelete
  22. Part nilah best.....dpt cium dahi hehe....

    ReplyDelete
  23. cantik anum..serba putih..jaga elok2 gelang emas tu ye..

    ReplyDelete
  24. Kesan inai tu lekat lagi tak...?

    hehe

    ReplyDelete
  25. Cik Asma, Mrs,Aziela,Sue,Cikgu,Hainom,Mar,Uncle & Fiza: terima kasih semua

    ReplyDelete
  26. Tahniah semoga dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan dan bahagia hingga ke Jannah

    ReplyDelete
  27. Handsome dan cantik ....tahniah dan Semoga berbekalan sehingga ke syurga ...

    ReplyDelete
  28. sama cantik dan sepadan..baju tu lawa la anum..nanti cerita pasal baju je tau..heheh

    ReplyDelete
  29. Arz,Abe,Fara & Diana: terima kasih

    ReplyDelete
  30. Alhamdulillah..nak cincin dapat gelang ye..cantik :)

    ReplyDelete
  31. Selamat melayari bahtera perkahwinan... Semoga bahagia hingga ke akhir hayat... :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum