Campaigns

Jun 13, 2014

Sofi Jikan Kesal Kerana Pernah Jadi Kaki Buli

Assalamualaikum semua
Hari yang paling semua orang nantikan iaitu hari Jumaat kan
Ok Anum baru je start berblog semula last week, so amik mood
cari idea apa yang nak di update
sambil2 cari idea so this week Anum just share mengenai artis2
InsyaAllah by next week akan masuk la cerita mengenai diri sendiri plak
hehehe, ok x mo ceta banyak jom kita baca cerita mengenai salah
seorang artis nie iaitu Sofi Jikan, ada x peminat dia?
Bagi anum dia seorang yang sangat berbakat dan Anum memang 
meminatinya..

Pelakon Sofi Jikan memohon maaf kepada junior-junior beliau di Sekolah Menengah Agama Wilayah Persekutuan kerana suatu ketika dulu beliau pernah menjadi pembuli.


Berkongsi pengalaman peribadi beliau di Buletin Awani, pelakon KL Gangster itu akui lakonan watak jahatnya hidup kerana mempunyai pengalaman yang banyak ketika zaman sekolah.

“Saya paling kesal kerana tidak kenal junior-junior Sekolah Menengah Agama Wilayah Persekutuan. Saya nak minta maaf sekarang ini. Namun cara kita mengganas terkawal, tidak di luar batasan dan tidak masuk hospital.

“Kepada pembuli dan yang dibuli, pengalaman-pengalam itu bukan sejarah yang membunuh tapi menghidupkan kita” kata Sofi.

Beliau juga bersyukur untuk memasuki industri perfileman yang membuat beliau menjadi lebih baik dan beliau juga mempunyai niat untuk memperbaiki diri.

All the best to him :)
Share:

38 comments:

  1. kesian budak2 yg kena buli tu hehe

    ReplyDelete
  2. Suka tgk lakonan dia, cam real ...

    ReplyDelete
  3. Perubahan yang baik..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Naemah & Azhafizah: kan lakonan dia best

    ReplyDelete
  5. Patut die boleh menjiwai watak2 cmtuh kan..:)

    ReplyDelete
  6. Tihara & Nieyl: tue la memang ada pengalaman hehe

    ReplyDelete
  7. normal tu zaman sekolah buli membuli.. for fun maaaa nanti wa sengatttt baru tau..

    ReplyDelete
  8. salam singgah. kak, selamat pengantin baru. kalau pun terlambat, maaf ye. ehhee

    ReplyDelete
  9. Tak sangka Sofi Jikan ni rupanya Sekolah Agama Persekutuan

    ReplyDelete
  10. MInat jugak Sofi Jikan ni..mmg lakonan jahat dia real.. hehe

    ReplyDelete
  11. suka gak dia ni..memang hidup watak y dia bawak

    ReplyDelete
  12. Atiey,Hainom,Mimi & Mar: rupanya sekolah agama

    ReplyDelete
  13. kesal dan ingin berubah..InshaAllah.

    ReplyDelete
  14. ada satu cerita, dia nak ragut seorang makcik(lakonan fauziah nawi) tp akhirnya x jd ragut sbb kesian kat fauziah nawi yg di tinggal anaknya..sedih sgt cite tu

    ReplyDelete
  15. suka tgok dia berlakun..mmg over buli..terlbih gangster

    ReplyDelete
  16. owh dulu dia pernah jadi jahat hi3.....

    ReplyDelete
  17. suka tengok dia berlakon...bagi watak apa pun semua menjadi...kalau watak jahat tu kita tengok pun rasa sakit hati haha...

    ReplyDelete
  18. suka tengok die berlakon. macam poyo-poyo gitu.

    ReplyDelete
  19. Abe,Miss,Cik,Uncle,Ros & Eira: watak dia sangat bagus kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum