Campaigns

Jun 10, 2014

Majlis Aqiqah Kayla Elayna, Puteri Khairul Fahmi & Leuniey Natasha

Assalamualaikum semua
Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha telah meraikan puteri sulung mereka yang diberi nama Kayla Elayna dalam sebuah majlis akikah baru-baru ini di Kelantan. Pengikat kasih kedua personaliti terkenal ini dilahirkan pada 3 Februari 2014.
Bertempat di Tunjong Banquets, Kota Bahru, momen-momen istimewa pada majlis akikah buat Kayla Elayna itu telah dirakamkan oleh jurugambar professional daripada Camora Arts. 
Oleh kerana Camora Arts mengkhususkan kepakaran mereka dalam rakaman foto dan imej buat bayi, kanak-kanak dan keluarga, hasilnya pasti akan mengukir senyuman buat Leuniey dan juga Apek. Jom kita tengok foto yang telah dikongsikan Camora Arts.
 Cutenya
 cantik pilihan warna tema
 untungnya baby nie ek
Semoga berbahagia selamanya
Share:

42 comments:

  1. comel baby kayla ni. fotogenik macam ibu die. hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Cik Asma,Idzwa & Azhafizah: cute kan

    ReplyDelete
  4. mmg bertuah baby kayla...
    cumil

    ReplyDelete
  5. Redza, Nureen,Kamsiah & Kuazue: sangat2 cute kan

    ReplyDelete
  6. Nur & Nieyl: tue la rezeki baby kan

    ReplyDelete
  7. comel la anak dia ni.rasa nak kisss je pipi tu

    ReplyDelete
  8. Salam Anum..memang sangat comel anak Apek & Leuniey ni..:)

    ReplyDelete
  9. Atiey: kan ye la ikut mak n ayah dia gak

    ReplyDelete
  10. meriahnye majlis..baju mak pak dah macam baju nikah dah..cantik sgt2

    ReplyDelete
  11. Maz: cute kan teringin nak baby :)

    ReplyDelete
  12. comel baby.. emakpun comel gak... baju makdiapun cantik..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum