Campaigns

Jun 9, 2014

Angelina Jolie: Kerja Amal Mengajar Saya Erti Hidup Sebenar

Assalamualaikum semua
Selamat hari Isnin, hari yang paling lemau.. hehe
Ok hari ini Anum share mengenai artis luar negara jom kita baca skit
Aktres jelita Hollywood, Angelina Jolie yang sentiasa menyerlah di karpet merah merasakan kerja amal yang dia lakukan adalah sesuatu yang cukup luar biasa.
“Sepanjang 2 tahun yang lalu saya terlibat dalam kerja-kerja kebajikan dan ia adalah sebahagian daripada semangat saya dan mengajar saya apa itu erti hidup,”kata Jolie.
Menurutnya, sejarah lampau dan kesengsaraan yang berlaku terhadap kanak-kanak di dunia membuatkan dia berasa sedih dan ingin membantu.
“Walaupun pilihan saya itu dilihat berbeza, kadang kala lakonan dalam sesebuah filem tidak mengambarkan hakikat yang sebenar,”.
Angelina Jolie yang turut disenaraikan sebagai wanita paling cantik di dunia turut bahagia dengan pasangannya Brad Pit bersama anak tersayang.
Dia juga baru sahaja meraikan ulang tahun kelahiran pada 4 Jun lalu.
*Luar Negara*
Share:

26 comments:

  1. morning. anjelina jolie cantik sangat. dalam malficient pom nmpk gojes gitu.

    ReplyDelete
  2. cantik nyer dia secantik hati dia..

    ReplyDelete
  3. suke la tgk anjelina jolie...suke buat kerja amal

    ReplyDelete
  4. Memang suka dgn Angelina Jolie ni Anum.. sebab lakonan mmg mantap pastu mmg dia ni baik hati sgt.. :)

    ReplyDelete
  5. Cik Asma,Idzwa,Syawal & Nieyl: sangat cantik kan

    ReplyDelete
  6. baguskan macam tu :) tak ramai yang suka lakukan...

    ReplyDelete
  7. she is gorjes modern witches..hehehe - malficient

    ReplyDelete
  8. Suka tengok Angelina Jolie ni... Bibir seksi... Bagus dia ni selalu terlibat dlm kerja2 kebajikan.. :)

    ReplyDelete
  9. baguslah dia buat kerja amal kan :)

    ReplyDelete
  10. dia ni sgt dikenali dlm aktiviti kerja amal
    bagus klo semua selebriti barat spt dia

    ReplyDelete
  11. Angelina Jolie dah tua pom Aauuummm!

    ReplyDelete
  12. Pss: bila nk upload gambo weding yg gorges ;)

    ReplyDelete
  13. Nurul,Fatimah,Azhafizah,Yumida,Uncle,Diana, Cikgu & liza: anum pun suka dia

    ReplyDelete
  14. Alahai tulusnya niat dia kan Num

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels