Campaigns

May 14, 2014

# Wordless

Wordless Wednesday #117

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
Bestnya Paris
 Bila la dapat pergi sane
 Comfirm mahal kan 
 dah macam Mat salleh nie :)
Kalau dah mampu kan apa salahnya

41 comments:

  1. Hmm..yela..xde gambar...:)

    ReplyDelete
  2. Azhafizah, Nieyl, Mar & Nureen: hahaha lupa dah jap ek

    ReplyDelete
  3. anummm..xde gambar pun..hikhik

    ReplyDelete
  4. Azwar, Atiey & Dalila: hehe comingggggg tertekan post td

    ReplyDelete
  5. Singgah pagi :)
    dah ada pic nya:)

    ReplyDelete
  6. Dah la cantik , beruntung la jadi macam dia kan...

    ReplyDelete
  7. untungnya tuan punya badan!!

    ReplyDelete
  8. memang best kalai pat gi sana...

    akk tag anum...hhee

    http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-anis.html

    ReplyDelete
  9. Yan, Mysha,Ms red & Mia: thanks sudi singgah semua

    ReplyDelete
  10. Setakat ni mampu berangan bercuti habiskan 1 malaysia je hehe

    ReplyDelete
  11. perghhh....
    kalau aku kayaaaaaa.......
    hahhaa.. nyanyi jap lagu tue...

    ReplyDelete
  12. kan ada duit mna pon blh sampai kan..

    ReplyDelete
  13. Nureen, Afasz,Azhafizah &Qaseh: syok kan kalau aku kaya.. haha

    ReplyDelete
  14. wahhh..depa dok sopping brg2 branded je...

    ReplyDelete
  15. bestnya!nak p obesea jugak...heee

    ReplyDelete
  16. bestnyer..kalau dapat gi kan ker best!!

    ReplyDelete
  17. tak dapat bayangkan berapa banyak baggage dia bawa balik nanti..akekekekeke

    ReplyDelete
  18. Nurul,Dalila,Cikgu,Mimi,Hainom,Nana, Siti & Bitt: sambil nyanyi kalau aku kaya.. hehe

    ReplyDelete
  19. teringin gak nak pi sana.. heee.. huh.. sweetnya RCW n Zain ni kann

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/