Apr 16, 2014

,

Wordless Wednesday #113

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
Alhamdullilah bertambah lagi anak buah..
 Lahirnya pada 3 Apr 2014
 Name of baby is Arissa Zahra
 Selamat sudah sampai di kampung
Bulat kan mata dia
*Tahniah kepada my younger sister 
Selamat sudah.. mcm x percaya Je aok dah jadi ibu
selamat berpantang
Share:

56 comments:

  1. Atiey,Syawal & Idzwa: alhamdullilah

    ReplyDelete
  2. comelnyer... nk gigit sikit heheh

    ReplyDelete
  3. Husna: hehe tomei2 kecik sangat dia anum pun x berani nak pengang

    ReplyDelete
  4. shomelnyeeeeeeeeeeeeeeee...nak ciummmmm

    ReplyDelete
  5. Seronoknyaaaa ada baby dalam rumah. Kalau ikutkan nak duduk belekk jer kan.

    ReplyDelete
  6. comel...hehehe tunggu turn u plak nanti...

    ReplyDelete
  7. Mrs, Nieyl & Dalila: bertambah lagi anak buah anum.. x sabar nak ada baby

    ReplyDelete
  8. Acik & Redza: cute mata bulat kan

    ReplyDelete
  9. baby tentulah comel... sarung bantal dan tilam dia cantik.....

    ReplyDelete
  10. alolo.. selamat datang ke duni blog arissa :)
    tahniah buat adik akak

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk adik anum. comel comel comel..geram tau ngan baby baru, rasa nak sayang sayang. bau baby tu wangiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  12. comeynye !tahniah dpt anak saudara baru ;)

    ReplyDelete
  13. Siti, Cikgu, Knor & Sue: terima kasih

    ReplyDelete
  14. Comeyyy anah buah Anum...
    Anum, apalagi... cepat2...??!!@@@
    hehe ^__*

    ReplyDelete
  15. Ala nomey2..
    macam ajak bertumbuk je gambar last tu..heheh

    ReplyDelete
  16. selamat datang ke dunia wahai baby kecil...

    tahniah utk adik ko num...

    ReplyDelete
  17. Eira & Wahida: terima kasih

    ReplyDelete
  18. Tahniah anum...dah jadi auntie heheh omey

    ReplyDelete
  19. comelnya..congrats untuk family anum

    ReplyDelete
  20. tahniah makcik anum hehehe... comel je baby2 ni KA mmg suka specially tang bau baby !

    ReplyDelete
  21. Azhafizah & KA: Terima kasih

    ReplyDelete
  22. pandai iye buat mata juling tuhhh haippp hehehhh

    ReplyDelete
  23. Tahniaj Je Aok dah jadi ibu hehe

    ReplyDelete
  24. Tahniaj Je Aok dah jadi ibu hehe

    ReplyDelete
  25. La kak termiss entri ni, comelnya anak buah, meh aunty nak muah muah :)

    ReplyDelete
  26. Wana & Mila: kan2 geram ngan baby

    ReplyDelete
  27. tahniah kat adik akak..comeyy..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG