Apr 3, 2014

SPONTANEOUS THURSDAY #82

Assalamualaikum semua
dan selamat pagi
Hari ini Anum nak sharing kata-kata dalam Instagram Anum
Jom kita sama-sama fikir kan ya..
 Setuju x?
 Hanya orang yang berada di tempat itu sahaja yang faham kan..
 Keep Pray for MH370
Sedih sangat2 sekarang sebab semua radio, 
tv cerita pasal MH370


Share:

49 comments:

  1. sokong semua..
    yg kisah silam yg paling cik en suka.. past is past kan?

    ReplyDelete
  2. semua yang berlaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  3. Kisah & Nuyui: betul2 keep always pray

    ReplyDelete
  4. yang lepas tu biarkan tapi untuk melupakan adalah sesuatu yang agak sukar..

    ReplyDelete
  5. Betul tu...kejujuran sgt penting dlm kehidupan..:)

    ReplyDelete
  6. Nieyl: Kan tanpa kejujuran hilang la kepercayaan

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum anum. selamat pagi... kisah silam, paling susah nak lupa walaupun kadang2 tak ingat.. sedih mengenangkan nasib pesawat mas mh370 tu.. Allahuakbar. singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
  8. Sheila: terima kasih sudi singgah

    ReplyDelete
  9. semoga mh370 segera dijumpai

    ReplyDelete
  10. Semoga MH370 dijumpai....... :(

    ReplyDelete
  11. yup gd one... tq share yer

    ReplyDelete
  12. musibah tu kan peringatan utk kita, tanda Allah sayg kan kita, janji kita berubah jadi lebih baik

    ReplyDelete
  13. semoga masih ada sinar harapan untuk mh370 ditemui dengan selamat

    ReplyDelete
  14. tak perlu orang lain ingatkan kisah silam kita sebab sebenarnya kita sendiri pun susah dan payah nya nak melupakan semuanya..

    ReplyDelete
  15. tak pernah dapat melupakan kisah silam.. biarlah ianya tersemat di sudut hati. pahit ke manis ke ianya tetap menjadi ingatan..

    ReplyDelete
  16. MH370 memberikan impak yg besar kat semua orang. :(

    ReplyDelete
  17. Ct & Norzila: kan keep pray

    ReplyDelete
  18. yang lepas jangan dikenang.. jadikan pengajaran dan teladan dalam meneruskan kehidupan..

    ReplyDelete
  19. Salam Anum... sorry, lama x singgah sini.. busy sket.. semoga ceria selalu :)

    ReplyDelete
  20. masih lagi berdoa..kesian salah seorang mangsa tu adalah orang kampung CN...

    ReplyDelete
  21. aah sampai saat ni tida bukti sahih mengenai penemuan objek pesawat mh370. moga ada berita gembira menyusul

    ReplyDelete
  22. bila seseorg itu berubah , tentu ada sebab musababnya ... semoga terungkai misteri itu . mengharap kepada keajaiban Allah .

    ReplyDelete
  23. setuju!dan teruskan berdoa utk MH370.....

    ReplyDelete
  24. Mas, Cikgu,Yumida, Qaseh & Nana: betul tue

    ReplyDelete
  25. Bila agaknya boleh berakhir semua ni

    ReplyDelete
  26. Semua yg blaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG