Campaigns

Apr 3, 2014

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #82

Assalamualaikum semua
dan selamat pagi
Hari ini Anum nak sharing kata-kata dalam Instagram Anum
Jom kita sama-sama fikir kan ya..
 Setuju x?
 Hanya orang yang berada di tempat itu sahaja yang faham kan..
 Keep Pray for MH370
Sedih sangat2 sekarang sebab semua radio, 
tv cerita pasal MH370


49 comments:

  1. sokong semua..
    yg kisah silam yg paling cik en suka.. past is past kan?

    ReplyDelete
  2. semua yang berlaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  3. Kisah & Nuyui: betul2 keep always pray

    ReplyDelete
  4. yang lepas tu biarkan tapi untuk melupakan adalah sesuatu yang agak sukar..

    ReplyDelete
  5. Betul tu...kejujuran sgt penting dlm kehidupan..:)

    ReplyDelete
  6. Nieyl: Kan tanpa kejujuran hilang la kepercayaan

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum anum. selamat pagi... kisah silam, paling susah nak lupa walaupun kadang2 tak ingat.. sedih mengenangkan nasib pesawat mas mh370 tu.. Allahuakbar. singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
  8. semoga mh370 segera dijumpai

    ReplyDelete
  9. Semoga MH370 dijumpai....... :(

    ReplyDelete
  10. musibah tu kan peringatan utk kita, tanda Allah sayg kan kita, janji kita berubah jadi lebih baik

    ReplyDelete
  11. Umi Qi ikut IG anum tau hehehe

    ReplyDelete
  12. semoga masih ada sinar harapan untuk mh370 ditemui dengan selamat

    ReplyDelete
  13. tak perlu orang lain ingatkan kisah silam kita sebab sebenarnya kita sendiri pun susah dan payah nya nak melupakan semuanya..

    ReplyDelete
  14. tak pernah dapat melupakan kisah silam.. biarlah ianya tersemat di sudut hati. pahit ke manis ke ianya tetap menjadi ingatan..

    ReplyDelete
  15. MH370 memberikan impak yg besar kat semua orang. :(

    ReplyDelete
  16. yang lepas jangan dikenang.. jadikan pengajaran dan teladan dalam meneruskan kehidupan..

    ReplyDelete
  17. Salam Anum... sorry, lama x singgah sini.. busy sket.. semoga ceria selalu :)

    ReplyDelete
  18. masih lagi berdoa..kesian salah seorang mangsa tu adalah orang kampung CN...

    ReplyDelete
  19. aah sampai saat ni tida bukti sahih mengenai penemuan objek pesawat mh370. moga ada berita gembira menyusul

    ReplyDelete
  20. bila seseorg itu berubah , tentu ada sebab musababnya ... semoga terungkai misteri itu . mengharap kepada keajaiban Allah .

    ReplyDelete
  21. setuju!dan teruskan berdoa utk MH370.....

    ReplyDelete
  22. Mas, Cikgu,Yumida, Qaseh & Nana: betul tue

    ReplyDelete
  23. Bila agaknya boleh berakhir semua ni

    ReplyDelete
  24. Semua yg blaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/