Campaigns

Apr 14, 2014

Nur Fazura Jalan-Jalan Di Eropah

Assalamualaikum semua
Selamat hari Isnin
Monday Blues.... ok hari ini Anum
nak share gambar artis yang anum suka
Jom kita layan Gambar2 Fazura
Seringkali Nur Fazura akan menjawab segala 
kontroversi yang berkaitan dirinya sepantas mungkin, 
namun dakwaan dirinya bercium di KLIA dengan seorang lelaki Amerika masih belum lagi diperjelaskan. 
Ini kerana Fazura kini sedang bercuti di Eropah. 
Seronok sungguh Anum melihat aksi comel Fazura bersama anak buahnya. 
Dua-dua memang cute!!!
 Biar apa pun gosip mengenai Fazura Anum tetap sokong kamu..
Suka dia sebab dia sangat cantik...
* Kepada mereka yang x suka tue,, diam2 k
Share:

58 comments:

  1. akak pn suka dia sbb dia cantik n berlakon pn best! =D

    ReplyDelete
  2. mmg cntek fazura.. Alhamdulillah rezeki dia.

    ReplyDelete
  3. diakui dia mmg sangat cantik...suka dia lakonkan watak 'cik lang' dalam Histeria...

    ReplyDelete
  4. Memang cantik Fazura ni Anum
    atie pun suka...:)

    ReplyDelete
  5. salam anum, sue pon suke ngan fazura ni, nampak natural je kan..

    ReplyDelete
  6. Fazura memang cantik... kira kategori cantik sangat dan bukan mekap punya pasal...

    ReplyDelete
  7. dia memang cantik kan.. ;)
    Moga dia terus kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan dariNYA.

    ReplyDelete
  8. dia memang cantik kan.. ;)
    Moga dia terus kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan dariNYA.

    ReplyDelete
  9. Redza,Nureen,Mrs,Deq,Kamsiah,Atiey, Syawal,Cho & Aizamia3: kan suka ngan perwatakan dia

    ReplyDelete
  10. orang lawa ramai yang dengki.. btw, fazura kalau tak makeup lawa sangat :)

    ReplyDelete
  11. nieyl suke gak tgk fazura nie...ape je yg di pakai..mmg sentiasa cantik..:)

    ReplyDelete
  12. Nurul pun kagum dengan kecantikan yang Allah kurniakan pada Fazura.. Subhanallah.. sedap mata memandang

    ReplyDelete
  13. i minat ngan fazura dari dulu lagi..die memang style... suka tengok gaya die.. :)

    ReplyDelete
  14. salam isnin anum ! CN pun suka fazura, cantik dan gorges gituww

    ReplyDelete
  15. betul tu.cntik nya seseorang tu dari Allah juga.
    selamat malam akak

    ReplyDelete
  16. fazura memang cantik!!
    minat dia jugakk!!
    kalau layan gamba insta dia... huuuuu khayal dibuatnye

    ReplyDelete
  17. suka tgk fazura ne... cantik sgt... natural beauty kan... :)

    http://missbaybeeboo.blogspot.com/2014/04/giveaway-by-sha-malek_6.html
    tlg wish kat situ blh x? tq :)

    ReplyDelete
  18. pernah jumpa dia secara live. sgt cantik tau. masa tu tgh preggy. rasa2nya anum ada komen kat entry sue tu. hehehe

    ReplyDelete
  19. Sue & Miss: cantik kan ciptaan Allah

    ReplyDelete
  20. Betul... Fazura ni sgt cantik... suka tgk dia... ^__^

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum