Campaigns

Mar 10, 2014

Jom layan Gambar2 Instagram#6

Assalamualaikum dan selamat pagi
Minggu nie sangat bz 
sempat drop kejap update entry
Jom layan Gambar2 Insta Anum
 XTVT wajib kalau balik kg
 Along, Angah & Uda
 Sayangnya Duit yang terbakar kat rumah Abg
 Makan2 GPP
 Lunch with Mr fiance
 Bawak anak buah jalan2
 Dinner with family
 Pekan sehari @ Temerloh
 Mu home town
Bleh tahan jam balik Kg last week

p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab anum cuti hari ini, 
pada kawan2 yg sudi singgah sini thanks.. nanti anum buat kunjungan balas
Share:

15 comments:

  1. Balik kampung ke? Seronoknya ;)
    Btw. Utk duit terbakat tu, kalau no siri elok lagi, rasanha boleh tukar kat bank negara. Tak rugi nanti.

    ReplyDelete
  2. Comel anum, ala ala korea gitu. Duit terbakar?

    ReplyDelete
  3. seronok balik kampong yee..sue dah lama sungguh tak balik kampong ni

    ReplyDelete
  4. moment indah bila dapat balik kampung

    ReplyDelete
  5. Duit tukar kat Bank Negara boleh tak?

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum anum...sila singgah ke blog mama yer ada entri buat anum...:)

    http://maszull.blogspot.com/2014/03/pengomen-tegar-bulan-februari.html

    ReplyDelete
  7. hamboiii sedih nengok duit terbakar. hehehehe. saya pun ada IG : sasagelly. kalau ada kesempatan pollow lerr. hehehe *promote kejap hehe

    ReplyDelete
  8. Aktiviti menarik dan happy bersama orang tersayang..alahaii duit tu..sayangnya terbakar kan..takpelah,rezeki boleh dicari.

    ReplyDelete
  9. Haryati,Mas,Shasha & Azhafizah:alhamdullilah

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum