Campaigns

Jan 3, 2014

Wajah sebenar watak Dwarves dalam filem The Hobbit

Dah tengok belum filem The Hobbit 2? Best gile filem ni. Jauh beza juga wajah sebenar pelakon-pelakon yang memegang watak-watak Dwarf dalam filem ni. Gambar penuh selepas ini.
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12
13
Share:

39 comments:

  1. Salam jumaat Anum...
    memang beza sangat rupa dorang kan...tapi yg no 11 tu cute jak rupa dia selepas di ubah suai kan...hehe

    ReplyDelete
  2. salam jumaat anum..lain betoi muka dorang ni

    ReplyDelete
  3. Dahsyat betul make up artis depa nikan num

    ReplyDelete
  4. Bitt, Syawal & Hainom: salam jumaat semua

    ReplyDelete
  5. Nureen & Redza: yezaaaa anum dah tgk kasi 5 star

    ReplyDelete
  6. mmg lain sgguh.

    yui ada emel anum pasal GA .. t tgk tau..

    ReplyDelete
  7. salam jumaat Anim.....

    nampak jauh berbeza kan....

    ReplyDelete
  8. Maaf lama x jenguk. Singgah ari ni !

    ReplyDelete
  9. yg no.13 tu.. perghh mmg ganas lepas make over

    ReplyDelete
  10. pandai dorang make over ye.. tapi kan jenuh jugak tu sebab setiap scene muka dorang kena sama je kan. ye la lagipun pembikinan filem bukannya makan masa sehari je..

    ReplyDelete
  11. KA, Knor, Nurul, Wantie & Mrs.Eady: kan2

    ReplyDelete
  12. wee..bole tahan..nsem2..
    hikhik

    ReplyDelete
  13. oo.. kite x penah tgk pn cite ni.. huhu.. cam best je

    ReplyDelete
  14. singgah petang jumaat...lain benor muka deme ye

    ReplyDelete
  15. salam tahun baru anum..wah terror tol jurumekap ni ubah muka diaorang

    ReplyDelete
  16. saya jarang tgk citer omputih. sebab nanti boleh tertidur

    ReplyDelete
  17. Intan, Azhafizah, Mrs & Eira: bets ceta nie

    ReplyDelete
  18. wahhh..dasyat betul teknik make up dorangkan..lain betul rupanya :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum