Campaigns

Jan 2, 2014

SPONTANEOUS THURSDAY #75

Linda Onn, 36, telah menjadi isteri yang sah kepada kerabat raja dari selatan, Ungku Azhar Ungku Muhammad Maznan, 40-an di majlis pernikahan yang berlangsung di kediaman mewah Linda di Setiahills, Bukit Indah, Ampang, Kuala Lumpur.
Linda telah selamat bernikah selepas solat Asar. Majlis pernikahan ini diadakan secara tertutup tanpa kehadiran pihak media melainkan media yang rapat dengannya serta sanak-saudara. Pihak media yang hadir juga tidak dibenarkan merakam sebarang visual berbentuk foto mahupun video. 
Akhirnya sampai gak jodoh dia.. amin


Share:

45 comments:

  1. Moga dorang berkekalan hendaknya....

    Selamat pagi Anum! :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah..sampai gak jodohnyer

    ReplyDelete
  3. kempunan nak tgk wajah suami dia..

    ReplyDelete
  4. Mrs.Secretary, Mia, Rizziela & Kamsiah: moning

    ReplyDelete
  5. Syawal, Dalila, Niey & Nina: akhirnya kan

    ReplyDelete
  6. banyak gak umur dia yerk... bertemu juga jodohnyer... moga kekal selamanya...

    ReplyDelete
  7. mrning anum.. akhirnya..kerabat juga..

    ReplyDelete
  8. umur laki dia 34. dia inpom dalam fb dia. hikhikhik

    ReplyDelete
  9. tahniah... moga jodoh dorang kekal bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
  10. Dasyatnyer inai...dah mcm tatoo je tgk... huhu

    apa pun tahniah buat beliau...

    ReplyDelete
  11. Nuyui, Al Kisah,NMO3,Nurul,Afasz,Wantie,-: tahniah buat linda kan

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum anum...tahniah2 buat linda onn..;)

    ReplyDelete
  13. sampai ke lengan inai dia..kreatif

    ReplyDelete
  14. kenapa ye??kawen laki orang ke??ops!!!heheh

    ReplyDelete
  15. Salam ziarah tahun baharu. Moga tahun ini, dibuka lembaran yang lebih bermanfaat dan bermakna. :)

    ReplyDelete
  16. Syukur alhamdulilah...inilah dia jodoh

    ReplyDelete
  17. Mimi, Mas,Diana,Cikgu,Isabel, Wana & Umi: akhirnya jodoh dia kan

    ReplyDelete
  18. humang aih dia punya inai...takut pulak nengok..apapun semoga berbahgia..amin

    ReplyDelete
  19. Kemain lagi inai dia..congrats untuk linda Onn..finally!

    ReplyDelete
  20. cantik and paaaanjaaaannnggg benor ukiran inainya tu :P

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum