Campaigns

Jan 20, 2014

Majlis Ulang Tahun Kelahiran anak Nora Danish, Putra Rayqal

Nora Danish telah menganjurkan majlis doa selamat bagi menyambut ulang tahun ke-5 kelahiran anaknya, Putra Rayqal. Majlis tersebut dihadiri oleh kaum keluarga, rakan artis dan anak-anak yatim dari sebuah sekolah tahfiz.
Melalui laman Insta, Nora berkongsi gabar-gambar sekitar majlis tersebut. Gambar penuh selepas ini.
 Comel sangat
 Jarang kan artis buat cm nie
 semakin membesar
 Cute
p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab anum sedang bercuti, 
bermula 20 Jan  - 24 Jan 2014...
pada kawan2 yg sudi singgah sini thanks.. nanti anum buat kunjungan balas

Share:

35 comments:

  1. Alhamdulillah...

    p/s: enjoy your holiday anum :)

    ReplyDelete
  2. best nya bithday anak ND ni..
    selamat bercuti Anum:)

    ReplyDelete
  3. wahhh...jelesnya...bercuti,bershopping..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah. amboi bercuti ke mana plak tu anum? :)

    ReplyDelete
  5. wah!mesti gi holiday lagi nie kan..best nyer...hepi holiday.:)

    ReplyDelete
  6. syioknyer anum cuti.. semoga happyjer sepanjang holiday...
    akakpun teringin gak nak buat birthday gitu..

    ReplyDelete
  7. mg anaknya jd anak soleh..wah anum pergi korea eks

    ReplyDelete
  8. happy holiday hanum...

    mmg cute Nora..
    alhamdulillah buat majlis mcm ni lebih afdal kan...

    ReplyDelete
  9. Bestnya bercuti.

    Cantik ND bertudung.

    ReplyDelete
  10. nora danish tetap cun dan cantik. :)

    selamat bercuti kak !!! :D

    ReplyDelete
  11. selamat bercuti anum... take care, neway ND ni mmg comel !

    ReplyDelete
  12. selamat bercuti anum ;D
    comelnye nora..untung la rayqal dpt mummy mcm nora..

    ReplyDelete
  13. suka dgn nora danish..dia berjaya membesarkan anaknya dgn cara dia biarpun bnyk org yg berbunyi..salute her!

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum anum...sekejap jer dah besar anak nora ni yer..:)

    ReplyDelete
  15. Friends: thanks anum dah selamat kembali semula

    ReplyDelete
  16. semuanya pasal nowa danish je. peminat nowa ek?

    ReplyDelete
  17. comel la norad danish... anak dia pon cute

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum kak anum, alhamdullilah. besar dah anak nora. hensem pulak tu. hehhee

    ReplyDelete
  19. Suka majlis mcm nih...nanti jika Allah bg umi Qi masa...nak buat nanti aminnn :D

    ReplyDelete
  20. dah besar dah anak ND ni... kejap je masa berlalu...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum