Oct 31, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #67

Wow. Ambil gambar pra perkahwinan sehingga ke London. 
Sememangnya Rozita Che Wan adalah seorang diva. 
Kalau sudah mampu, apa salahnya berhabis sedikit kan? 
Jurugambar yang merakamkan detik-detik indah Che Ta di London tidak lain tidak bukan ialah Annas Easkey.
 Cuaca pun tengah cantik sekarang. 
 Mungkin Che Ta tak sedar kainnya tersingkap ketika sesi fotografi dilakukan. 
 Bestnya London
 Kalau dah berduit kan
 Cantik plak Anum tgk dia berambut lurus

Oct 30, 2013

Wordless Wednesday #95

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Student Part Time
 Perbincangan ahli kumpulan
 Semangat kami..
 Dah penat otak .. kita makan besar
 Hahaha sampai penuh mulut
 Gambar lu....
 Abg Polis kita nak senyum ke x nie,,,?
ini la ahli kumpulan kami.....
Doakan sesi Praktikum kami berjaya

Oct 29, 2013

Gambar Yasmin Hani mengandung, menunggu hari

Yasmin Hani sudah pun mengandung selama 9 bulan. Yasmin Hani kini sedang menunggu hari untuk bakal melahirkan anak pertama mereka. Semoga ia dipermudahkan dan sama-sama kita doakan yang terbaik buat Yasmin. Gambar penuh selepas ini.
 Cute kan
 Macam Baby Gurl.hehe
Hot Mama



Oct 28, 2013

Nora Danish & Nadeem Nazri di London urusan perniagaan

Monday datang Lagi
Untonglah Nora Danish dapat ikut kawan dia berjalan-jalan di Kota London. Kalau menurut komen Nora di Insta, dia dan Nadeem bersama beberapa orang yang lain ke sana atas urusan perniagaan. Tak moh cakap lebih lah nanti jadi isu lain pulak. Gambar penuh selepas ini. 
 01
 02
 03
 04
Biar la apa orang nak cakap tentang Nora kan. Anum tetap suka dia..
Sebab sifat dia yang x amik tau hal orang lain.. hehe

Oct 25, 2013

Lisa Surihani & Yusry Lepas Rindu Di Vietnam

Pasangan ini telah mengambil peluang untuk terbang ke Vietnam pula. Berkemungkinan bagi melepaskan rindu sambil makan angin. Mana tahu, kan?
Bagaimanapun, Lisa dan Yusry tidak berdua sebaliknya turut membawa ibu-ibu mereka menyertai percutian tersebut. Melalui foto di bawah, dapat dilihat hubungan yang sangat mesra antara Lisa dan ibunya bersama ibu Yusry.
Dan jika melihat kepada foto-foto yang dikongsikan, peminat dapat menilai kasih sayang antara Lisa dan Yusry masih kelihatan seperti pasangan baru bercinta walaupun sudah lebih setahun berumahtangga.
Buat semua peminat Yusry dan Lisa, di sini Anum sertakan beberapa keping foto percutian mereka sekeluarga di Vietnam untuk tatapan anda.
 Ala comelnya Lisa
 Cute sangat pasangan nie..
sama padan

Sama pada

Oct 24, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #66

Di awal kemunculannya dulu, Mat Luthfi gemar berkongsi pendapat melalui video-video berunsur jenaka dan parodi.
Namun sejak kebelakangan ini, Mat Luthfi dilihat lebih selesa menggunakan medium YouTube untuk menimbulkan kesedaran di kalangan orang ramai mengenai sesuatu isu.
Beberapa Minggu lepas, Mat Luthfi telah memuat naik sebuah video baru berjudul Dokumentari – Ninja yang mana pada zahirnya menceritakan tentang kisah hidup seekor kucing.
Melalui video berdurasi 5:17 saat itu, seekor kucing diberi nama Ninja dijaga dengan baik oleh tuannya, Yung Un namun tidak berapa disukai oleh teman serumah tuannya, Along. Pada satu hari, Ninja secara tak sengaja telah bunting dan Yung Un sangat marah terhadap kedegilan Ninja. Jika anda menonton video tersebut dengan mata kasar, pastinya anda hanya dapat melihat kecomelan Ninja dan anak-anaknya yang baru dilahirkan.
Tetapi di sebalik semua itu, Mat Luthfi sebenarnya cuba menyampaikan mesej tentang gejala sosial yang semakin kerap berlaku di kalangan remaja. Dalam masa yang sama, anak muda ini turut mendedahkan respon yang biasa diberikan oleh masyarakat atau ahli keluarga mengenai masalah ini melalui watak Yung Un dan Along. Menurut Mat Luthfi menerusi videonya, manusia ada kelebihan untuk berkongsi ruang dengan benda ataupun dengan manusia yang dia tak suka jika dia berjaya ketepikan egonya.
Jadi, marilah kita menonton video Dokumentari – Ninja di bawah dan hayati maksud tersirat yang terkandung sebelum menilai sesuatu perkara. Semoga terhibur!

Oct 23, 2013

Wordless Wednesday #94

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12
 13
 14
15

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts

STATISTICS