Campaigns

Dec 18, 2013

Wordless Wednesday #102

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Gambar banjir di kampung Anum
 Orang kg masih mencari rezeki
 Permulaan air naik
 Tempat menaiki Bot ke seberang telah di tenggelami air
 Persekitaran Jeti Temerloh
 Rumah tok penghulu di naiki air
 Salah seorang penduduk kampung
 Dari kandang kambing family anum
 semakin naik paras air
 Air naik dengan cepat
Cuaca sekarang di Temerloh masih hujan dan kadang2 panas sekejap
Anum berdoa harap2 semuanya akan kembali pulih.
Share:

45 comments:

  1. semoga semuanya cepat kembali sedia kala

    ReplyDelete
  2. Masih banjir lagi anum?hopefully air cepat surut.

    ReplyDelete
  3. moga semua selamat dan di permudahkan..ammmmiinnnn

    ReplyDelete
  4. Mia, Mrs,Eady,Ayu,Azhafizah,Syawal, Bitt & Redza: amin

    ReplyDelete
  5. Semoga semua nyer kembali seperti sedia kala..

    ReplyDelete
  6. nampak mcm best ja bermain banjir hehe

    ReplyDelete
  7. ada juga tengok banyak gambar di blog2 dan fb berkenaan banjir.. ujian buat mereka. moga mereka tabah menghadapi..

    ReplyDelete
  8. semoga semuanya dipermudahkan anum..

    ReplyDelete
  9. salam ziarah, masih banjir lagi ka?

    ReplyDelete
  10. mg semuanya cepat pulih...rumah anum kena banjir tak ?

    ReplyDelete
  11. teruknya anum.

    mintak2lah banjir cepat surut

    ReplyDelete
  12. tulerkan cepatlah pulihkan.. kehidupan jadi tak sama macam biasa.

    ReplyDelete
  13. Takut tengok banjir..semoga cepatlah kembali seperti biasa

    ReplyDelete
  14. Rizziela, Kamsiah, Ros,Mama,Al Kisah,Deqla,Wantie,Izan, Ct Shah,Cho &Cheq: sekarang keadaan dah ok air dah surut nie gambar semasa banjir

    ReplyDelete
  15. kuatkanlah ahti kami menempuh dugaan ini...ya Rabb..

    ReplyDelete
  16. harap sume baik2 je sis..
    teruk betul banjir kalini..

    ReplyDelete
  17. owhh kg hanum kena bnjir gk ye
    semoga semuanya pulih dgn cpt ye..

    ReplyDelete
  18. Banjir lagi ke anum? SMoga cpt surut.

    ReplyDelete
  19. Hainom,Nuyui,Dalila,Zura & Fiza: amin

    ReplyDelete
  20. harap surut cepatlah air banjir tuu. huuhuu

    ReplyDelete
  21. moga cepatlah surut banjirnyer yer anum, sian tgk mangsa2 banjir ni !

    ReplyDelete
  22. area mana num..seb baik taman chengal x naik itu hari naik smpai padang permainan je

    ReplyDelete
  23. p/s: drama korea 'that winter, the wind blows' tu start pukul 6.30 petang sampai 7.45 malam.. saluran 393..

    ReplyDelete
  24. kg anum pon kena banjir ke..semoga cepat2 surut ya

    ReplyDelete
  25. Semoga semunya kmbli pulih ya anum :)

    ReplyDelete
  26. Phat,Ros, Intan & Adrianna: alhamdullilah harap semuanya ok

    ReplyDelete
  27. assalamualaikum anum....kesian pd mangsa2 banjir tu...

    ReplyDelete
  28. harap semua nya bertambah baik.aamiin

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum