Campaigns

Dec 10, 2013

Top 5 Filem Hantu Seram Malaysia

Mungkin anda punya pendapat yang lain, 
atau mungkin ada yang belum menonton filem-filem dibawah. 
Cuba ke kedai DVD dan cari produk yang tulen ya.
Ouh ya, dengarnya filem seram terbaru berjudul 
Penanggal sudah mula menyengat di pawagam. 
Apa komen anda?
 Ini antara terbaik
 dah pernah tengok ke kawan2
lain orang lain pendapat ye x?hehe
Share:

29 comments:

  1. Jarang tengok cerita seram..malas nak bermain dengan perasaan..hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu.. sama gak mcm fiza.. yui tak kenan..huhu

    ReplyDelete
  3. Semua dah pernah tengok..huhu...boleh tahan seram...:)

    ReplyDelete
  4. Nak tengok tapi mcm takut la plak kan..hehhehe

    ReplyDelete
  5. hantu melayu indah kabar dari rupa...bila tgk,tak seram mana pun..lawak lg ada...
    akak suka filem seram dari Thai atau jepun/korea..

    ReplyDelete
  6. jarang tgk crita hantu, en suami x kasi

    ReplyDelete
  7. Bitt, Kamsiah,Redza & Nureen: kadang2 leh gak layan ceta hantu nie

    ReplyDelete
  8. Memang sekarang ni x berani nak tgk cerita2 seram..takut

    ReplyDelete
  9. Deqla & Rizziela: kadang2 layan best gak

    ReplyDelete
  10. Klo tgk pon rugi sbb byk tutup mata dari tgk ☺☺

    ReplyDelete
  11. alamak..
    semua cite di atas tk penah tgk..
    bkn sbb takut..tp ada bdk kecik kt umah..so kena layan kartun aje..ahah

    ReplyDelete
  12. suka tengok filem seram yg ada unur lawak je. Yang real punya seram tu. takut la.. takut terbawa ke alam tidur. muahahaha

    ReplyDelete
  13. Fiza, Izan,Zura, Nora & Wantie: ye la kadang2 terbawak-bawak dalam tido

    ReplyDelete
  14. Cerita hantu paling best pulak... Hantu kak limah...hahaa...

    ReplyDelete
  15. Kurafat & karak dh tgk. Boleh . Yg lain x tgk pon.
    Dgr kat penaggal pon boleh2 jugakla. Nak nak part FS tu. Mcm x da kna mengena

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum