Campaigns

Dec 13, 2013

Tomok Bawa Anak Tengok Tomoi

Rasanya sekarang ini anak Tomok, Arrianshah Akid lebih popular daripada bapanya. 
Mana tidaknya, setiap kali Tomok berkongsi video atau foto terbaru Arrian,
 pasti ada sahaja peminat yang memuji kecomelan dan kebijaksanaan si kecil itu.
Tomok telah memuat naik sebuah video rakaman Arrian yang 
kelihatan sangat teruja menonton perlawanan tomoi di Siem Reap, Kemboja.
Telatah Arrian pada ketika itu menunjukkan seolah-olah 
dia sedang bersorak dan seakan faham dengan situasi perlawanan tersebut.
 Happy family tomok!!
Gelagat Arrian sewaktu menonton perlawan tomoi
Untuk pengetahuan anda, Tomok baru sahaja berlepas ke Kemboja 
bersama isteri dan anaknya pada 20 November lepas.
Pengalaman mereka sekeluarga sepanjang berada di negara 
tersebut bakal dikongsikan dengan peminat menerusi salah sebuah program travelog 
berjudul Destinasi Ria untuk siaran Astro Ria.
Kalau anda peminat Tomok ataupun Arrian, jom tengok 
beberapa keping foto percutian mereka dan video di bawah ini. Seronok betul Arrian dapat berjalan!
Share:

44 comments:

  1. salam jumaat anum...seronok tgk dorang..happy family

    ReplyDelete
  2. chubby la Arrianshah..

    pandai tgk tomoi ye..hehe

    ReplyDelete
  3. Suka tgk anak Tomok ni Anum..
    mmg comel sgt...:)

    ReplyDelete
  4. suke btl arrian..
    ade jgk tgk video2 arrian sebelum ni..
    bijak betul..

    ReplyDelete
  5. memang comel dan lebih popular dari tomok.baguslah dorang ni ade masa spend masa bersama kan..

    ReplyDelete
  6. Mmg ank tomok tomey.. tomey.. tanpa dosa dan noda..

    ReplyDelete
  7. chomeinya ank tomok... tapi tengok tomoi? hmmm...

    ReplyDelete
  8. arrian ni memang comel kan....suka tengok

    ReplyDelete
  9. last pic tue comel... keterujaan dia jelas

    ReplyDelete
  10. Azhafizah, Lady,Wantie,Mia,Msred, Haryati & Wawa: comel kan anak dia

    ReplyDelete
  11. wahhh dh besar anak tomok encemmmm

    ReplyDelete
  12. cantik tempat payung bergantungan tu

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah ... Best dpt jalan-jalan ngan family ...

    ReplyDelete
  14. memey comey pong. hihi
    baru jumpa tomok masa jom heboh kat bukit jalil hari tu. hihi
    kat booth hotlink

    ReplyDelete
  15. Kamsiah, Hani, Eira & Qaseh: comel kan

    ReplyDelete
  16. bahagia je tgk tomok n family ni...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum