Campaigns

Dec 31, 2013

Nora Danish & Dimorian Crew bantu mangsa banjir

Nora Danish bersama-sama Dimorian Crew yang dianggotai oleh 
rakan-rakan dan peminatnya telah berjaya 
menyampaikan bantuan yang diderma oleh orang awam 
kepada mangsa banjir di Kuantan, Pahang. 
 Bagus usaha ND
 Merasai sendiri kesusahan yang di alami..
 Alhamdullilah
Masa ND datang nie, sehari selepas keluarga Anum di didatangi ujian
so x leh nak jumpa ND walau pun masa tue Anum ada di kampung..

Share:

43 comments:

  1. aku suker layan IG dorang. terutama anak si nedim tu... dredre yang sangat cute!

    ReplyDelete
  2. harap lebih ramai ;agi artis yang menolong lepas nie...

    ReplyDelete
  3. Kisah, Nuyui & Carlos: alhamdullilah

    ReplyDelete
  4. nora yg cun . awet muda gittew

    ReplyDelete
  5. Alhamdullilah..semoga dimurahkan rezeki mereka yg membantu

    ReplyDelete
  6. comel ND..
    alhmdlh artis turut sama bantu..
    yang pakai cap tu bf nora kan?

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah sudi jugak ND & rakan2 membantu...kan Anum...:)

    ReplyDelete
  8. Dalila, Atiey, Nur & Nureen: bagus kan

    ReplyDelete
  9. sekali sekala aitis buat keja amal... bagus nya

    ReplyDelete
  10. As salam Anum,

    Semoga beban mangsa banjir termasuk anum berkurangan... take care

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah meeka prihatin..

    moga anum n keluarga tabah hadapi ujian itu, inshaa allah ada hikmah di sebalik itu..

    ReplyDelete
  12. usaha murni. moga lagi ramai yang turut serta

    ReplyDelete
  13. blogwalking dari http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/

    selamat tahun baru 2014! :)

    ReplyDelete
  14. happy new year anum

    ehh awat nora danish tak ajak i pung..

    ReplyDelete
  15. Mas, Haryati,Tenku,Eira,Maya,Ros, Izan,Al Kisah & Tihara: comel kan

    ReplyDelete
  16. Isabel & Wana: bagus kan artis contoh

    ReplyDelete
  17. hanya allahlah yg dapat membalasnya

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum