Campaigns

Dec 3, 2013

Lagi fesyen Mizz Nina bertudung

 Umum kita ketahui, selepas pulang daripada mengerjakan haji, 
Mizz Nina kini telah bertudung. Bermacam-macam fesyen tudung kami lihat di Insta-nye. 
Let’s check it out
 Semakin comel
 macam2 fesyen kan
 suka dia, suara dia
 seorang yang sangat berbakat
cute


Share:

42 comments:

  1. Alhamdulillah..more cantik dan ayu :)

    ReplyDelete
  2. memang cantik.suka tgk dia...sepupu dia ex office mate akak...lawa juga

    ReplyDelete
  3. Tengok cara hidup dia dulu, tekejut gak bila tahu dia da bertudung.... Kalau Allah nak bagi hidayah takde apa yg dpt menghalang...

    ReplyDelete
  4. Apapun mizz Nina tetap cantik dgn fesyen tudungnya..:)

    ReplyDelete
  5. Dia dah kawin ker? hihi x berapa mengikuti perkembangan sangat pun

    ReplyDelete
  6. gmbr yg first tu xleh blahh.,ahHHks

    ReplyDelete
  7. NMO3, Redza, Intan, Ms Red,Atiey, Rizziela & Wak: itu la hidayah dari ALLAH S.W.T kan

    ReplyDelete
  8. sweet muka mizz nina ni..
    pakai mcm mn pun lawa dia..

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum anum....wah semakin cantik mizz nina bila bertudung skg ni...;)

    ReplyDelete
  10. suwiittt...
    sesuai sgt ngan dia kan

    ReplyDelete
  11. Nampak lebih ayu dari dulu.. ;)

    ReplyDelete
  12. Fiza, Mas, Nureen, Aizamia3 & Mas: sweet kan dia

    ReplyDelete
  13. kan.masa naik kabel car langkawi.muka dia yg terpampanng.hihi

    ReplyDelete
  14. suka tgk mizz nina bertudung comelll sgt2

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah dah makin ramai artis bertudung. suka tengok

    ReplyDelete
  16. Qaseh, Umi, Eira, Vee & Ros: thanks sudi singgah cute kan dia

    ReplyDelete
  17. suka tgk mz nina lepas bertudung ni, rasanyer makin cantik & ayu je

    ReplyDelete
  18. eloklah die dh bertudung ..harap tudungnya menepati garis panduan...

    ReplyDelete
  19. suka fesyen dia berskirt labuh tu

    ReplyDelete
  20. bila dah bertudung, muka dia nampak bersih sangat2 kann

    ReplyDelete
  21. dah bertudung lagi manis mizznina ni. :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels