Campaigns

Dec 23, 2013

# Korean Drama

Korean Drama Series: My Daughter, The Flower

When her father remarried, Yang Kkot Nim (Jin Se Yun) 
is unable accept his re-marriage and begins 
to despise her stepmother. However, 
Kkot Nim is forced to accept her stepmother 
when her father dies in an accident. 


Like any mother and child, the pair – 
not related by blood - argue and quarrel, 
but comfort and support each other as well. 
Slowly their bonds deepen and their relationship blossoms.
My Daughter, The Flower

Hari ini Anum nak share antara drama korea yang setiap kali
Anum tgk akan mengalirkan air mata.sedih sangat, utk makluman 
Anum peminat setia drama korea..hehe
saksikan semua
Confirm akan mengalirkan air mata..

26 comments:

  1. Pagi Anum....dah lama tak menonton drama Korea.

    ReplyDelete
  2. tak penah tgk lagi ni.macam best jee

    ReplyDelete
  3. memang best! sedih la.. Ros pun ikut jugak cerita ni :)

    ReplyDelete
  4. Redza, Syawal, Atiey & Ros: anum peminat setia drama korea
    hahhaha

    ReplyDelete
  5. nmpk best..

    yui ada emel anum tntg GA..

    nanti anum akan umum pmng juga ya =)

    ReplyDelete
  6. kite ada layan gak korea ni, sejak balik umah ayah mertua, dia layan korea. :D

    tp skrang dah stop. kalau balik umah mertua layan balik, sbb ayah tgk ;D

    ReplyDelete
  7. erm, dulu sekolah layan la drama korea ni, sekarang ada anak, layan kartun je la.. ;)

    ReplyDelete
  8. Afasz & Mas: anum memang suka layan drama korea

    ReplyDelete
  9. dulu pernah minat la, sekarang tidak lagi...ekekek...

    ReplyDelete
  10. akk peminat korea gak... citer ni panjang sgt la... lagi pun nangis2 ni susah sket nak tengok...hheee

    ReplyDelete
  11. dah lama x tengok cerita korea....dolu-dolu memang suka sangat

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/