Campaigns

Nov 8, 2013

# Sharing # Suka-suka

Tiz Zaqyah bersama kekasih di Sabah


Seronok tengok gambar Tiz Zaqyah bercuti ke Sabah. 
Lagi seronok tengok bila Tiz kerap ke sana bersama kekasih hatinya bercuti di pulau. 
Tidak dinayatakan oleh Tiz pulau apa yang mereka pergi namun kebiasaannya artis akan bercuti di Pulau Mabul.  
 Simple...
 Ye, walaupun pergi beramai pasti ada masa untuk romantik bersama. hehehe
Yang penting anum dah sampai sini.. sangat best

42 comments:

  1. pulau memang cantik..bestla anum dah pergi kan :)

    ReplyDelete
  2. Cantiknya..dah dua kali sampai Sabah tapi sekali pun tak pernah sampai sini lagi..nnti nk kena p jugak nie.. =D

    ReplyDelete
  3. Paling best bila dapat bercuti dengan orang yang kita sayang kan Anum.....:D

    ReplyDelete
  4. eh baru tau dia dah putus dgn remy.. haha..

    ReplyDelete
  5. Mrs.Eady, Azhafizah,Mrs.Secretary,Mia & Deqla: cantik kan

    ReplyDelete
  6. pulau yg inadh...bertambah indah jika dapat menghabiskan masa bersama org yg istimewa kat situ

    ReplyDelete
  7. Mai lah ke Sabah.. mmg Pulau2 cantik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atie, u orang sabah ke?bolehlah jumpa Di sabah ye?ddk kk ke?

      Delete
  8. salam sis anum
    Erm..terima kasih sudi singgah sis anum

    ReplyDelete
  9. Atiey, Redza & Tirana:best kan sabah

    ReplyDelete
  10. Rajin beno p bercuti kan...nieyl nie nak p bercuti pun setahun sekali je yg sempat..hehehe

    ReplyDelete
  11. apsal ada tag izaraaisha.. alkisha tak sampai lagi sini.. -feeling jeles..

    ReplyDelete
  12. pulau tu mmg cantiklah.. tapi TZ KA kureng minat hehehe

    ReplyDelete
  13. Wantie, Nieyl, Al Kisah,Ma, Knor, KA & Haryati: cantik kan

    ReplyDelete
  14. dorang ni tahap kena kawen cepat dah ni...hahaha...

    ReplyDelete
  15. Cantik sangat pulau ni...view dia awesome :-)

    ReplyDelete
  16. tak pernah sampai lagi.. nampak cantiklah tempat ni.

    ReplyDelete
  17. tak pernah sampai lagi.. nampak cantiklah tempat ni.

    ReplyDelete
  18. tak pernah sampai lagi.. nampak cantiklah tempat ni.

    ReplyDelete
  19. Izan, Wahida,Love,Ros & Isabel: cantik kan tempat nie

    ReplyDelete
  20. teringin nak ke pulau mabul...tak tau bila akan kesampaian ;)

    ReplyDelete
  21. cantiknya pulau ni..hrp2 1 hari nanti dpt jgk ke sana :))

    ReplyDelete
  22. ensem jugak pakwe dia kan??hehehe

    ReplyDelete
  23. Wawa, Aizamia3, QA & Nea: heheh sesuai

    ReplyDelete
  24. mudahan yg ni pula kawen selepas fizo..hihi

    ReplyDelete
  25. Bestnya....tk pernah lagi sampai sini...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/