Campaigns

Nov 14, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #69

Anda fikir Aaron Aziz dan Tiz Zaqyah bercuti bersama hingga ke New York, Amerika Syarikat? Adakah mereka makan angin berdua sahaja?
Jawapannya, mestilah tidak sama sekali. Ini kerana Aaron telah terbang ke NYC terlebih dahulu bersama isteri dan anak-anaknya pada 31 Oktober lepas.
Manakala menerusi laman sosial Tiz, aktres Jodoh Itu Milik Kita ini dilihat menyusul dan mengikuti jejak Aaron ke sana beberapa hari selepas itu.
Kedua-duanya mempunyai tujuan yang sama iaitu untuk menjalani penggambaran.
Namun apa yang lebih perhatian kami ialah gelagat anak-anak Aaron yang terlalu teruja kerana dapat menjejakkan kaki ke kota yang penuh dengan bangunan pencakar langit itu.
Menerusi Instagram isteri Aaron, anak sulung mereka, Danish Anaqi terlampau gembira apabila berpeluang mengambil gambar berdekatan dengan monumen kebanggaan Amerika iaitu Statue of Liberty.
Malah pada usianya 5 tahun, Danish pernah berdoa supaya impiannya untuk melawat tempat bersejarah tersebut dimakbulkan.
Bagaimanapun, bagi yang belum melihat foto-foto percutian keluarga bahagia ini, 
di sini Anum sertakan beberapa keping untuk tatapan anda.
 Cute kan
 sama x??hehe
Cute


Share:

27 comments:

  1. bestnya dapat pergi New York City!teringin..cute betul anak anak AA

    ReplyDelete
  2. besela budak budak memg akn teruja

    ReplyDelete
  3. dah agak Aaron mesti pegi ngan anak bini.. ;)

    ReplyDelete
  4. bertuah la anak anak si Aron tu kan.
    kecik kecik dah dapat ke sana.

    ReplyDelete
  5. seronok dapat bercuti ke sana..kecil kecil lagi dah boleh keliling dunia.

    ReplyDelete
  6. untung anak aaron...dpt pi mcm2 negara :)

    ReplyDelete
  7. Ya Allah. saya pun baru berfikiran diorg ni just pergi bercuti bsama2 d NY tu. rupanya rumour sahaja. hahaha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels