Campaigns

Nov 7, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #68


Fouziah Gous bergambar bersama suami, Md Zafran di Krabi, Thailand semasa berbulan madu baru-baru ini. Sebagai nota, Fouziah bercuti ke Krabi dengan menaiki cruise. 
 Comel kan dia
sweet sangat 
cantik kan view 
suka krabi.. anum rasa nak pg lagi 
 best2

so cute.. semoga kekal
Share:

53 comments:

  1. bestnya..sue buku merah pon tak da lagi tau

    ReplyDelete
  2. x pnh smpi lg krabi wlaupun dok kt utara nih..huhuhu

    ReplyDelete
  3. fouziah gaustu memang cantik.. isyh memang ler bertuah zhafran...
    cantik krabi tu yerk... akak tak ajak suami gi katanya tunggu anak besar sikit... tuler pasal nak sangat pergi...

    ReplyDelete
  4. Salam khamis anum.....
    cntiknya..

    ReplyDelete
  5. Cho & Knor: salam kamis.. cantik kan dia

    ReplyDelete
  6. Krabi..krabi..bler la mau sampai sane tuh...

    ReplyDelete
  7. Atiey, Nieyl & Wantie: best tau krabi nie cantik sangat2 anum dah sampai da

    ReplyDelete
  8. ambik gambaq kat ketam besaq..
    tgk memb p cantik :)

    ReplyDelete
  9. cantik tempat mereka lawati...mg cpt mereka dpt baby

    ReplyDelete
  10. akak g krabi ari tu sampai terbako muka ekekeke

    ReplyDelete
  11. nak sangat pergi krabi..cantik kot kat sini..happynye tgk dorang honeymoon!

    ReplyDelete
  12. untung laa dapat g krabi, alkisah tak sampai sana lagi.. teringin nak try kerabu mangga kat sana..

    ReplyDelete
  13. alolo... sweetnya diorang ni.... krabi memang cantik...

    ReplyDelete
  14. So sweet ;) Ingatkan Anum tadi. Hihihi.

    ReplyDelete
  15. sweet couple....cantik sangat fouziah gous ni...jelita

    ReplyDelete
  16. moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  17. kan sweet je
    suka tgk ig pooja selalu dpt kek dan bunga dari peminat setianya

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels