Campaigns

Nov 11, 2013

# Artis # Sharing

Majlis pernikahan Diana Amir dan Habib

Ramai betul yang suka dan gembira melihat gambar-gambar sekitar 
majlis pernikahan Diana Amir dan Habib. 
Ramai yang memuji kehenseman suami Diana Amir. 
Malah ramai yang cakap tak puas dan mahu melihat lebih 
banyak gambar di hari bahagia pasangan ini.
 01
 02
 03
 04 
 05
 06 
Anum ingin mengucapkan semoga kekal bahagia sehingga 
ke akhir hayat. Selamat melayari bahtera rumah tangga.

39 comments:

  1. Semoga dorang berbahagia hingga ke akhir hayat.....:D

    ReplyDelete
  2. salam anum...lama tak datang sini...2-2 cantik dan hensem...sama padan

    ReplyDelete
  3. cantik.. ;)
    Moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  4. Suka sgt tgk depa ni..so sweet..moga kekal till Jannah..:)

    ReplyDelete
  5. sweet nyer. moga dorang bahagia hingga ke syurga.

    ReplyDelete
  6. semoga pasnagan ini akan diberkati selalu

    ReplyDelete
  7. salam sis anum
    Moga berbahagia ke akhir hayat.

    P/s terima kasih sudi singgah tempat ta.

    ReplyDelete
  8. memang cantik dan ensem je pasangan ni.

    ReplyDelete
  9. Mimi,Mrs.Secretary,KA,J,Aine, & Azhafizah: cute kan

    ReplyDelete
  10. cantik sgtttt...lbh2 lg bila dh berhijab.
    semoga kekal bahagia

    ReplyDelete
  11. moga jodoh mereka sampai ke jannah... Amin..

    ReplyDelete
  12. cantik giler warna baju. My favourite colour. Teringin nak buat baju macam tu jugak.

    ReplyDelete
  13. selamat pengantin baru
    sama cantik sama padan
    semoga jodoh kekal berpanjangan.aamiin

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/