Campaigns

Nov 15, 2013

# Instagram # Sharing

Jom layan Gambar2 Instagram

 Dinner with my Mom
 Alhamdullilah Rezeki Pahang
 Jom Bitstrips
 New Avatar
 Jalan-Jalan Bukit Malawati
 Muzium Kuala Selangor
 Sawah Sempadan
Dah puas jalan kita makan lu...
 Dinner ngan adik2 Anum
 Betul ke Anum dah gemok..
 Get ready nak tengok bola
hehehe, jog time 


34 comments:

  1. Salam jumaat Anum...singgah pagi! :D

    ReplyDelete
  2. tahun depan harap2 kelate & pahang masuk final lg...kelantan pulak yg juara hehe

    ReplyDelete
  3. Mia, Mrs.eady & Redza: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  4. salam jumaat..anum dah chubby sikit :p..seronok jalan jalan..tang bersenam tu memang perlu kan.

    ReplyDelete
  5. A @ B tu, nureen suka A...
    suka klau anum bergaya mcm tu...

    ReplyDelete
  6. Muzium Kuala Selangor yang tak berapa jauh tu pun saya belum sampai lagi..

    ReplyDelete
  7. wah! bestnya.. Pahang Juara! hehe..
    Jom follow insta Anum..ATIE3101:)

    ReplyDelete
  8. tak de la nampak gemuk sangat. mungkin camera trick kot. tengok gambar yang lelain tu ok je. still sweet ok

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.. Bistrips tu memang Ros pun tengah layan.. hahah.. buat komik sendirila konon..

    ReplyDelete
  10. salam jumaat
    best tak g bukit melawati

    ReplyDelete
  11. anum pi swh sempadan ke? kg yati tu hihi

    ReplyDelete
  12. Aizamia3, Atiey,Wantie, Ros, KA, Mazliza, Qaseh, Fiza,Deqla &Haryati:
    saje jalan2

    ReplyDelete
  13. Bestnya dpt bersamafamily...mak anum nmpk muda jer...

    ReplyDelete
  14. macam teringin je nak pegi bukit malawati tu

    ReplyDelete
  15. singgah sabtu.
    berjalan ke mana dihari minggu ..hihi

    ReplyDelete
  16. menarik..mcm2 kenangan...
    jom folo IG saya : lya_afrina

    ReplyDelete
  17. Gambar kat Insta cepat je kan upload. Kalau nk update kat belog, kene tunggu waktu yang kosong baru boleh ;)

    Senang cerita, upload terus semua macam ni. hihi.

    ReplyDelete
  18. Al Kisah,Knor,Nuyui,Eira,Qaseh,LYA & Siti Hajar: thanks pada semua sudi singgah blog anum

    ReplyDelete
  19. Ingat nak jogging pagi ni...tp tak jadi!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/