Campaigns

Nov 12, 2013

# Artis # Sharing

Elfira Loy Tampil Dengan Imej Terbaru

Sebelum ini peminat sering melihat pelakon genit, Elfira Loy 
tampil dengan imej berambut panjang bukan?
Namun begitu, baru-baru ini, Elfira telah mengubah imej baru buat dirinya, 
di mana, pada kali ini pelakon wanita tersebut dilihat lebih selesa 
untuk tampil dengan imej berambut pendek.
Meneliti setiap caption yang dikongsikan, pada awalnya Elfira akui merasa sangat gementar untuk mengubah gaya rambut, akan tetapi, setelah mendapat sokongan daripada rakan-rakan terdekat, aktres tersebut bersetuju untuk mengubah rambutnya kepada potongan yang lebih ringkas dan menarik.
Untuk rambut terbarunya itu, Elfira telah mendapatkan khidmat nasihat daripada pendandan rambut kegemarannya sendiri.

47 comments:

  1. salam selasa anum...cantik imej baru elfira ni

    ReplyDelete
  2. cantik rambut baru ni...sesuai dengan elfira yang memang dah comel

    ReplyDelete
  3. Ros minat tengok Elfira berlakon :)

    ReplyDelete
  4. Minat Elfira.. cantik rambut baru tu.nampak lebih remaja..:)

    ReplyDelete
  5. Syawal,Azhafizah,Wawa, Ros & Atiey: cute kan dia nie

    ReplyDelete
  6. suke imej baru die..rambut tuh..

    ReplyDelete
  7. muda2 bestler rambut pendek baruler selesa nak bergerak..

    ReplyDelete
  8. kalau dah comel. pattern rambut cam na pun tetap Comey!

    ReplyDelete
  9. Nampak lebih matang dengan imej baru ni...

    ReplyDelete
  10. nampak dia lebih matang bila berambut pendek macam tu.. ;)

    ReplyDelete
  11. makin lama makin cantik aku tgk dia ni...

    ReplyDelete
  12. suka dgn style rambut ni.. teringat style KA dolu2 hehehe

    ReplyDelete
  13. Harap-harap lepas ini berubah dengan imej bertudung pula. Lagi cantik dan disuka Allah S.W.T.

    ReplyDelete
  14. rambut pendek pon tetap cantik..:)

    ReplyDelete
  15. cantik juga dia dengan gaya rambut baru tu...

    ReplyDelete
  16. Mama, Haryati, Nora,Hinom& Mrs .secretary: tomei2

    ReplyDelete
  17. pendek pon cantik...i tot pendek mcm lelaki tu :)

    ReplyDelete
  18. x adalah jauh sgt dgn rambut yg dulu. lbih baik dari fesyen rambut yg pelik2.

    ReplyDelete
  19. dah tau sbb die de pos kat ig hehehe

    ReplyDelete
  20. cantik
    nmpak sesuai sbb elfira masih muda
    kalau rambut panjang sgt nmpak mcm berumur pulak

    ReplyDelete
  21. macam sesuai je.. macam comey je.. heee

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/