Campaigns

Nov 29, 2013

Jom layan Gambar2 Instagram#2

 Jom tido Hotel
 Alhamdullilah selesai sudah Praktikum
 GPP celebrate my b'day
 Last week @ KG
 Banyak kemajuan kampung ku
 Gift from my friend
 Hasil tanaman my mom
 Jom pekan sehari
 Berhala Gantang Water Park
Hadiah dari my sister..

p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab today anum Bercuti.
pada kawan2 yg sudi singgah sini thanks.. nanti anum buat kunjungan balas

Share:
Read More

Nov 28, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #71

Desas-desus mengenai status Awie yang kononnya telah diisytiharkan muflis kini menjadi perbualan hangat orang ramai. Ada yang menyatakan ia sekadar khabar angin, namun ada yang yang beranggapan Awie benar-benar muflis. Apa pun Anum tertarik dengan pendapat Awie mengenai perkara ini. Memang sempoi sungguh Awie.
Bagi Awie, dakwaan tersebut bukan perkara penting kerana ia adalah lumrah dan banyak berlaku kepada sesiapa pun termasuk golongan kerabat dan VIP. Muflis atau tidak, ia tidak menyusahkan dan memberi masalah kepada sesiapa. Kata Awie:-
Muflis atau tak, saya tak ganggu orang bukan? Asalkan tak ganggu orang, saya rasa ia tak patut jadi masalah kepada sesiapa pun.
Kalau benar saya muflis, kenapa? Kalau pun betul, bukan saya seorang saja. Ramai lagi orang di luar sana yang muflis. Golongan kerabat dan VIP pun ramai yang muflis.
Ada seorang kerabat diraja ini juga bankrap tapi apa masalahnya kepada orang ramai? Pada saya asalkan benda itu tak kacau orang, tak perlulah nak kacau hidup saya.
Betul juga kata Awie tue kan? Yang terasa kepayahan pun adalah keluarga dan sanak saudara Awie. Namun biasalah, kalau dah namanya selebriti, semua benda orang nak ambil tahu. Apabila ditanya mengenai dakwaan memindahkan aset miliknya kepada isteri, Awie menjawab:-
Kalau pun saya pindahkan harta atau apa saja pada mereka, itu hak saya. Mereka adalah isteri dan anak-anak saya, keluarga saya sendiri.
Kalau saya mati nanti, harta yang ada itu untuk mereka juga. Jadi apa masalahnya? Biarlah orang nak cakap apa saja.
Betul juga kata Awie nie kan? Kalau tak bagi harta kepada isteri dan anak-anak, nak bagi kepada siapa lagi? Merekalah penyambung dan waris yang paling dekat dengan diri kita. Takkan tiba-tiba Awie nak bagi harta dia kat Anum pula kan? Hehehe. Apa pun, muflis atau tidak, semoga Awie berbahagia hidup di samping keluarga tercinta. Tak gitu?
Share:
Read More

Nov 27, 2013

Wordless Wednesday #99

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Ikan Patin Tempoyak....
Ikan Talapia
 Asam Pedas Pari
 My Brother & My Mom
 Dah ada Jambatan Gantung 
 Banyak kemajuan kampung aku...
 Ahad pagi 
 Pekan Sehari
 Ikan yang segar2
 Sayur2 kampung
 Buah kurai ( org t'loh panggil, org lain x sure la ada panggilan lain)
Bahulu memang x lari dari negeri pahang :)



Share:
Read More

Nov 26, 2013

Foto Zoey Rahman & Ayda Jebat Bercuti Di Korea?

 Nak diikutkan, nama Zoey Rahman memang sudah tidak asing lagi dalam industri hiburan. Meskipun memulakan kerjaya sebagai pengacara kanak-kanak, namun sayapnya kini dilihat lebih mengembang kearah lakonan.
Terbaru, Zoey melalui laman Instagram-nya dilihat sedang bercuti di Korea bersama Ayda Jebat. Betul ke?
Sebenarnya, empunya nama Mohd Hairey Azhar ini bukanlah betul-betul bercuti bersama Ayda ke Korea. Namun itu hanyalah atas dasar kerja yang harus diselesaikan menerusi drama terbaru mereka, Aku Ada Wali. Bukan berdua, penggambaran drama 13 episod itu turut dibantu rakan seangkatan yang lain antaranya Sabhi Saadi dan juga Siti Saleha.
 Cute kan
 Zoey di Seoul
Untuk pengetahuan, drama Aku Ada Wali ini mengisahkan tentang seorang gadis sepanjang perjalanan dia bertemu jodohnya. Drama ini bakal menyerikan kaca televisyen anda pada bulan Disember di saluran Al-Hijrah.
 Jauhnya sampai Korea
Bestnya dapat pg Korea

Share:
Read More

Nov 25, 2013

Lelong Express Pass USS

Assalamualaikum semua
Saya nak lelong express pass to uss 
date 30hb Nov 2013 (Sabtu) dengan harga SGD $45
Harga sebenar SGD $50..
Anum ada 3 tiket .. so kepada yang berminat boleh 
hubungi anum ya di emel
satanic.soap@gmail.com

Express Pass

Express Pass dimana jika anda membeli pass ini anda tidak perlu 
lagi berbaris untuk masuk ke permainan dan show. 
Akan ada satu lorong khas buat pemegang Express Pass 
tanpa perlu berbaris dengan harga $50SGD. 
Share:
Read More

Angelina Jolie Muncul Sebagai Maleficent

 
Anda masih ingat lagi dengan kisah dongeng Sleeping Beauty? Anum pasti anda pernah menonton filemtersebut kan?
Kalau nak tahu, Sleeping Beauty mempunyai banyak persamaan dengan Maleficent kerana kedua filem berunsurkan sifat dendam dan iri hati.
Bagi anda yang meminati filem bergenre alam fantasi, tidak lama lagi sebuah filem yang hebat bakal menemui anda, Maleficent. Filem yang diarahkan oleh Robert Stromberg bakal menampilkan pelakon-pelakon hebat antaranya Angelina Jolie, Sharlto Copley, Elle Fanning, Sam Riley dan ramai lagi.
Filem yang diadaptasi daripada kisah dongeng ini mengisahkan tentang dendam Maleficent (Angelina Jolie) terhadap Raja Stefan (Sharlto Copley), dimana dendam ini terjadi semenjak anggota tenteranya menyerang dan mengancam keamanan kawasan milik Maleficent. 
Elle Fanning dalam sedutan filem Maleficent
Dendam Maleficent ini turut menyebabkan anak perempuan Raja Stefan iaitu Puteri Aurora (Elle Fanning) menerima sumpahan sihir sehingga menyebabkan dia tertidur selama-lamanya apabila dia mencecah umur 16 tahun.
Apa yang pasti, cuma satu ciuman cinta sejati daripada kekasih hati Puteri Aurora iaitu Putera Phillip mampu memulihkan Puteri Aurora dari sumpahan Maleficent itu.
Apakah kesudahannya? Adakah ciuman cinta sejati itu berupaya memulihkan Puteri Aurora? Untuk ketahui lebih lanjut, jangan lupa untuk saksikan filem ini di pawagam pada 29 May 2014. 
Share:
Read More

Nov 22, 2013

Yasmin Hani selamat melahirkan anak lelaki

Anum ingin mengucapkan tahniah kepada pasangan Sha’arin dan pelakon dan pengacara popular Yasmin Hani yang telah selamat melahirkan cahaya mata sulungnya, kelmarin.
Berita gembira ini disampaikan Hani menerusi akaun Instagramnya.
“Alhamdulillah, After nine months of construction, our little project is complete.. On the morning of the 12th of November 2013, we welcome with great joy into our home and into our hearts our little baby boy.”
Tahniah


Share:
Read More

Nov 21, 2013

Nov 20, 2013

Wordless Wednesday #98

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
12

Share:
Read More

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum